Grozby policjanta

Data: 2011-01-29 10:48:38
Autor: PesTYcyD
Grozby policjanta
Szkoda że nie obił ci mordy a telefonu nie wypierdolił do rynsztoka. Nauczył byś się może jeździć samochodem.

Data: 2011-01-29 15:35:54
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii0nri$4ko$1news.onet.pl...
Szkoda że nie obił ci mordy a telefonu nie wypierdolił do rynsztoka. Nauczył byś się może jeździć samochodem.

najpier to niech on sie nauczy patrzec w lusterka
zanim nie spowoduje wiekszego zagrozenia

dal znakomity przyklad jako policjant

Data: 2011-01-29 20:57:17
Autor: Plumpi
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii195l$7tg$3mx1.internetia.pl...

najpier to niech on sie nauczy patrzec w lusterka
zanim nie spowoduje wiekszego zagrozenia

Zanim zaczniesz pouczać innych naucz się jeździć przepisowo.
Napisałeś wcześniej, że zmusił Cię do "gwaltownego hamowania i powrotu na wlasciwy pas".
Jak więc się domyślam musiałeś dość "mocno cisnąć" skoro zmusił Cię do tak gwałtownego hamowania.
Nie dziw się więc, że po prostu mógł Cię nie zauważyć w porę. Mógł nie zauważyć Twojego manewru.
Jednak to nie jest powód, żeby się "odgryzać" hamując komuś maską.

dal znakomity przyklad jako policjant

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

Data: 2011-01-30 20:57:06
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl>

dal znakomity przyklad jako policjant

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

Chyba coś Ci dolega na głowę

Data: 2011-01-31 16:28:14
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "niusy.pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii4fqk$ebh$1@news.net.icm.edu.pl...

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

Chyba coś Ci dolega na głowę

Dlaczego? Napisał tak jak jest. Niejeden po daniu nauczki, na najbliższym skrzyżowaniu dostał po gębie.

Data: 2011-01-31 21:38:29
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com>

[...]

Kto komu dał po tej gębie ?!

Data: 2011-02-01 09:26:18
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "niusy.pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii76k7$289$1@news.net.icm.edu.pl...

Kto komu dał po tej gębie ?!

Przeczytaj wątek raz jeszcze, bo masz problemy jakieś.

Data: 2011-02-02 11:48:44
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com>

Kto komu dał po tej gębie ?!

Przeczytaj wątek raz jeszcze, bo masz problemy jakieś.

O dzięki, że mi moje problemy uzmysławiasz. Naprawdę jestem Ci wdzięczny i polecam się na przyszłość

Data: 2011-02-04 23:09:30
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomości news:ii1rf1$1r8$1news.onet.pl...
[...]

sluchaj jaka ja mialem predkosc wyprzedzajac z 70 na 3 w gore?
wiadomo ze odruchowo hamujesz w takich sytuacjach nie na wyczucie
tylko gwaltowniej

dal znakomity przyklad jako policjant

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

i by zostal podwojnie ukrarany za wykroczenie drogowe
i za pobicie obywatela

no bardzo ladnie, od razu na zielona trafke i z praca w policji moze sie pozegnac

Grozby policjanta