Grozby policjanta

Data: 2011-01-29 12:49:21
Autor: Robert Tomasik
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87$nhc$1mx1.internetia.pl...
mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Ponieważ Twój post wzbudził lekką sensację, to miałbym prośbę: mógłbyś to zdarzenie opisać od początku do końca? Kto komu i co zajechał? A co do zachowania policjanta, to w tym całym zajściu popełnił w mojej ocenie jeden błąd. Albo było nie wyciągać legitymacji, albo wykonać czynności służbowe do końca, czyli wezwać patrol na miejsce i sąd by Was pogodził, gdybyś nie przyjął mandatu. Z tym, że podejrzewam, ze najpierw tym zahamowaniem go wk... strasznie, a potem ochłonął i nie chciał z błachego zdarzenia robić dymu. Ale opisz to dokładnie, to się dyskusja bardziej merytoryczna zrobi.

Data: 2011-01-29 16:35:53
Autor: Janek Wlodak
Grozby policjanta

"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ii0v4v$7kr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyś ty chłopie ocipiał? Naprawdę chcesz, żeby on tu coś opisywał? Przecież niedobrze się robi po przeczytania jednego zdania jego wypocin.

Data: 2011-01-29 18:49:38
Autor: Robert Tomasik
Grozby policjanta
Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomości news:ii1c50$pdu$1news01.versatel.de...

[...]

Wsadź do KF i nie czytaj. Przecież nie ma obowiązku. Kilka osób w tym wątku dyskutuje, a nikt tak naparwdę nie zapytał, jak to zdarzenie wyglądało.

Grozby policjanta