Grozby policjanta

Data: 2011-01-29 20:36:35
Autor: Plumpi
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87$nhc$1mx1.internetia.pl...

mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta

wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala
cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

Przede wszystkim napisalibyśmy prawdę i przestali pisać bajki na grupie dyskusyjnej :)
Teraz napisz jak to było naprawdę.
Opisz jak to wyglądało i w jaki sposób wymusił pierwszeństwo.
Napisałeś wcześniej, że on Tobie wymusił pierwszeństwo poprzez zajechanie drogi. Czyli jak można zrozumieć Ty chciałeś go wyprzedzić, a on zmusił Cię do hamowania poprzez zajechanie drogi, po czym Ty go wyprzedziłeś i jak to nazwałeś "delikatnie" przed nim przyhamowałeś.
Wybacz, ale w takie bajki, że to było tylko delikatne przyhamowanie jakoś nie wierzę. Wybacz, ale nawet "delikatne" przyhamowywanie zaraz po wyprzedzeniu jest niezgodne z PoRD, jak i z kulturą i rozsądkiem.
Myślę, że po prostu uniosła Cię duma i chciałeś mu dać nauczkę, ale miałeś pecha, bo natrafiłeś na gliniarza.

Data: 2011-01-30 20:24:15
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl>

[...]

No ale w sumie dobrze zrobił, prawda ? :-)

Data: 2011-02-04 23:17:52
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ii4dt1$apb$1news.net.icm.edu.pl...
Myślę, że po prostu uniosła Cię duma i chciałeś mu dać nauczkę, ale miałeś
pecha, bo natrafiłeś na gliniarza.

nie chodzi o jakies dyrdymaly tylko zycie ludzkie
jak ktos nie wie ze jest wyprzedazny i jedzie z zamaraznietym lusterkiem
staraym gratem co ma conajmniej 25-30 lat
i sie wpienia na ludzi ze go wyprzedzaja lepszym to cos tu nie jest halooo
afiszuje sie legitymacja i chce ustanawiac prawo wyzszosci na drodze
dlatego ze ktos go wyprzeda

pewnie w innych dziedzinach zycia rowniez jest tak doskonaly
wykozystujac swoja odznake ktora hańbi

mowiac mozemy pojsc do sadu, zobaczymy komu uwierza
jeden telefon do wydzualu wewnetrznego i gosc ma zalozna sprawe
ale po co ? zakladam ze policjant uczciwie sluzy obywatelom

a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

Data: 2011-02-05 09:07:41
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iihueu$mlu$1@mx1.internetia.pl...

a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie dostałeś.

Data: 2011-02-05 10:21:06
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:iij0gc$12tq$1opal.icpnet.pl...
[...]

rozumiem ze bys zaareagowal odpowiednio
i nie dalbys sie zepchnac na pobocze? ty czy wogole myslisz?

Data: 2011-02-14 00:05:14
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com>

a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie dostałeś.

Ale zrozum, ktoś tak może Cię potraktować za wyjechanie i nic Ci nie pomoże pier...enie jak sprawniejszy od Ciebie będzie. Mnie się taki delikwent trafił co wyjechał i wiem, że przyhamowanie to pikuś jest.

Data: 2011-02-13 23:58:43
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

[...]

To nie moja wypowiedź tylko poprzednika, który złośliwie lub nieudolnie skonfigurował swój czytnik by wysłane artykuły sprawiały problemy z cytowaniem.

Grozby policjanta