Grozby policjanta

Data: 2011-01-30 10:52:16
Autor: Robson
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-28 22:52, Kris pisze:
mialem zdarzenie drogowe w ktorym

WTF? Mam wrazenie, ze to ty jestes tym policjantem, i chcesz wiedziec co ci grozi za grozby karalne :D

podacz>
w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta
wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja
wyciagnol i morde oklepal
a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

Patrzac na styl wypowiedzi, slownictwo, gramatyke i ortografie, to albo masz ponizej 8 lat, albo masz powazne braki w edukacji (badz jej brak), przez co twoja znajomosc zasad ruchu drogowe stoi pod wielkim znakiem zapytania, przez co twoja ocena rzekomego zajechania drogi jest bledna, a odwetowe hamowanie przed maska rzekomego sprawcy nieuzasadnione.

Data: 2011-01-30 16:00:29
Autor: Papo Smurfo
Grozby policjanta
Órzytkownik "Robson" napisał:
[...]

ale czego się czepiasz brakuf w edukacji, pszecie wiadomo jak una u nasz
wygl±da:O)

ja chyba wiem o co go¶ciowi chodzi, po prostu smerfy po cywilu wymuszaj±
łamanie pszepisuf celem nabijania mandatuf, czyli normalna praktykla:O(

jedzie taki niebieski po cywilu wlek±c sie jak żuf, go¶ć go wypszedza, a
tamten pszyspiesza, więc on gazu, a tamten jeszcze szybciej, wkońcu go
wypszedza bo robi sie sytuacja niebezpieczna na drodze, ale dalej nie może
jusz tak pędzić i musi pszychamować i tutaj glina się wkurwił bo mu
prowokacja nie wyszła a na dowut miał nakranko z kamerki jak to niestety on
stfaża zagrożenie, wiec się wkur... i chciał nastukać kierowcy (normalna
procedura smerfuf),
często jeszcze robi± tak że wlok± ci się na ogonie zmuszaj±c do
pszyspieszania, albo wypszedzaj± po to żeby wlec się pszed tob± i zmusić do
wypszedzenia na ci±głej, czy pszekroczeniu prędko¶ci:O)

tylko nie bardzo wiem w czym to nagranie mogło by temu glinie zaszkodzić,
pszeciesz tam ich pszełożeni dobrze o fszystkim wiedz±, lepiej jusz to
nagranie pszekazać jakiemu¶ dziennikażowi ¶ledczemu, ale takiemu kturemu
jeszcze nie zdjeli programu z anteny:O)

Data: 2011-01-30 18:22:55
Autor: Maciek
Grozby policjanta
begin o nicku Papo Smurfo napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
często jeszcze robią tak że wloką ci się na ogonie zmuszając do
pszyspieszania
PomijajÄ…c ortografiÄ™ tego kretyna (bliskiego chyba krewnego niejakiej
Stokrotki), to dawno nie widziałem bardziej idiotycznej opinii.
Jak ktoś jedzie za mną, to zmusza mnie do przyśpieszania?
Skoro tak rozumuje większość kierowców, to nic dziwnego, że tyle jest
wypadkĂłw. ;)

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-01-30 20:59:45
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Papo Smurfo" <rudy@kominiasz.pl>

[...]

I okaże się, że akurat na akcję jechał i tylko nie zd±żył koguta założyć ? .... jak to już bywało np w TVN z okazji dnia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy jako¶ tak

Data: 2011-01-30 21:55:37
Autor: Robson
Grozby policjanta
ale czego się czepiasz brakuf w edukacji, pszecie wiadomo jak una u nasz
wygl±da:O)

Nie czepiam sie, sugeruje, ze niemoznosc pojecia zasad gramatyki i ortografii kaze domniemywac niemoznosci ogarniecia PORD. ;)

Data: 2011-01-31 16:32:50
Autor: Papo Smurfo
Grozby policjanta
[...]

ale w gramatyce i ortografi nie ma nic do pojmowania, tam masz pszyjonć
jedyn¶ słuszn± teorię na słowo bo gł±b ktury jej uczy tesz nie wie
dlaczego:O)

zreszt± nie pszypominam sobie żeby na egzaminie prawa jazdy była ortografia
albo nawet PORD, czy ty na pewno masz prafko?:O)

Grozby policjanta