Grozby policjanta

Data: 2011-01-30 22:25:00
Autor: robertcb
Grozby policjanta

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

wrzucili na yt ;)

Data: 2011-02-18 22:39:41
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.000002ab.4d45d72cnewsgate.onet.pl...

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

wrzucili na yt ;)

i do tnv24

pozneiej sprawa przesluchanie
gliniarz na bruk ew upomnienienie
a mnie kolesie bede sciagac bo pierdole bo niby zaraz dieler przeszuaknie mieszkania itp
u nas gozej niz u ruskich

Data: 2011-02-19 08:37:14
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijmpc7$rn$1@mx1.internetia.pl...

a mnie kolesie bede sciagac bo pierdole mamusie  <ciah>

Pędź już śmieciu stąd.

Data: 2011-02-19 17:17:57
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ijnrvh$l4i$1opal.icpnet.pl...
[...]

nie dorabiaj swojej teori wg swego myslenia

Grozby policjanta