Grozby policjanta

Data: 2011-01-31 01:29:56
Autor: Feromon
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87$nhc$1mx1.internetia.pl...
mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta

wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala
cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

Wyjeli spluwe ze shofka  i zastszelili go na miejscu ;))

Żartuję. Kupiłbym flaszkę, zaprosił kolegów, wyżalił im się i następnego dnia zapomniał.

Ja miałem zdarzenie inne.
Znajoma stawia auto pod domem, a tu przyjeżdzą opelek, i wulgarnymi słowami żeby sp**dalała, bo to jego miejsce parkingowe.
To ja za telefon i na policję. Że groźby. Przyjechał nieoznakowany wóz z detektywami, chwilę później radiowóz. Tylko patrzyli.
Okazało się, że to "policjant" lekko nawalony, a raczej jego pasażer bardzo nawalony użył tych gróźb. Przeprosili.
Ale bezkarność policjantów jest DUŻA..

Sam też kolegi byś nie wsypał, co?

pozdrawiam
Feromon

PS. Przy leciutkim wciskaniu hamulca należy depnąć gaz. Efekt zaskoczenia murowany!

Grozby policjanta