Grozby policjanta

Data: 2011-01-31 08:36:43
Autor: Misiek
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87$nhc$1mx1.internetia.pl...
mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta

wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala
cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

1. Nauczyli bysmy sie pisac poprawnie zanim gdziekolwiek napiszemy.
2. Po manwewrze wyprzedzania nie hamowali bysmy, moze to byc uznane za dzialanie zlosliwe.

Data: 2011-02-04 23:19:42
Autor: Kris
Grozby policjanta

2. Po manwewrze wyprzedzania nie hamowali bysmy, moze to byc uznane za
dzialanie zlosliwe.

i co na to kodeks? zlosliwy to jest kazdy bandzior dostaje 2latka gratis czy co?

Grozby policjanta