Grożenie oddaniem sprawy

Data: 2009-06-15 15:48:20
Autor: Dawid Partyka
Grożenie oddaniem sprawy
Witam. Otrzymałem telefon dzisiaj od pewnej osoby grożący mi iż jeżeli nie zaprzestane działania na szkodę innych firm (prawdodobnie chodzi o usługi informatyczne) to odda mnie na policje gospodarczą (rozmowę mam nagraną. Koleś dzwonił z nr zastrzeżonego (lecz po głosie na 100% wiem kto to jest). Co mogę z takim delikfentem zrobić (ostatnim razem też mi groził, obcinał kable z mojej sieci lecz nie udało się go za ręke łapnąć a świadek który to widział nie chce zeznawać). Mogę odać sprawę na policje iż koleś mnie próbuje zastraszyć??

Data: 2009-06-15 07:14:35
Autor: SzalonyKapelusznik
Grożenie oddaniem sprawy
On 15 Cze, 15:48, "Dawid Partyka" <dawi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Nie. To nie sa grozby karalne. Proponuje inaczej. Zachecic do zlozenia
takiego zawiadomienia.

Data: 2009-06-15 17:40:30
Autor: Dawid Partyka
Grożenie oddaniem sprawy
Nie. To nie sa grozby karalne. Proponuje inaczej. Zachecic do zlozenia
takiego zawiadomienia.

Czyli co mam mu utrudnic w jakis sposób zycie??

Data: 2009-06-15 10:01:22
Autor: SzalonyKapelusznik
Grożenie oddaniem sprawy
On 15 Cze, 17:40, "Dawid Partyka" <dawi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
>Nie. To nie sa grozby karalne. Proponuje inaczej. Zachecic do zlozenia
>takiego zawiadomienia.

Czyli co mam mu utrudnic w jakis sposób zycie??

Nie. Masz mu ulatwic. Pwoiedz ze oczywiscie ze chcesz sie dobrowolnie
poddac kontroli. Ale widzisz ze on sie chyba nie moze dodzwonic wiec
ty zadzwoniles i przedstawiles sprawe. Wiec kontrola odwiedzi ciebie
jak i jego.

Data: 2009-06-15 19:13:17
Autor: Dawid Partyka
Grozenie oddaniem sprawy
[...]

Mam isc z tym na policje?? Czy zadzwonic do osoby która mi grozi??

Data: 2009-06-15 20:11:16
Autor: Robert Tomasik
Grożenie oddaniem sprawy
Użytkownik "Dawid Partyka" <dawid32@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h15jeu$kiq$1news.onet.pl...
[...]

A działasz na ich szkodę?

Data: 2009-06-15 20:51:33
Autor: Dawid Partyka
Grożenie oddaniem sprawy
A działasz na ich szkodę?

nie nie działam niemam czasu na pierdoły. Koleś mnie już drazni - pierw klientom wciskał internet w pakiecie z telewizją (sharing cyfry plus) - dobrała się mu policja do dupy to teraz sobie wziol dofinansowenie z UP i otworzyl dzialnosc (ciekawe jak UP sie zapatruje do brania dofinansowania na rozpoczecie dzialnosci nielegalnie rozpoczetej (prowadzona przez 2 lata bez zgłoszenia - policja aktualnie toczy postepowanie wobec niego.

Data: 2009-06-15 21:15:17
Autor: Robert Tomasik
Grożenie oddaniem sprawy
Użytkownik "Dawid Partyka" <dawid32@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1657f$7ia$1news.onet.pl...
A działasz na ich szkodę?
nie nie działam niemam czasu na pierdoły. Koleś mnie już drazni - pierw klientom wciskał internet w pakiecie z telewizją (sharing cyfry plus) - dobrała się mu policja do dupy

Zasadniczo dobrze. Rozumiem, że przestał uprawiać ów scharing.

[...]

Wydaje mi się, że zakazu żadnego nie ma.

Natomiast nadal nijak nei potrafie zrozumieć jego telefonu do Ciebie.

Data: 2009-06-15 21:54:11
Autor: Dawid Partyka
Grożenie oddaniem sprawy
[...]

osbiscie czemu domnie to też niewiem :) Wiem jedynie tyle że przed ludźmi opowiada że ja mu zakłucam sieć dlatego myśle że to on.

Data: 2009-06-16 00:22:53
Autor: Robert Tomasik
Grożenie oddaniem sprawy
Użytkownik "Dawid Partyka" <dawid32@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h168ss$jdv$1news.onet.pl...
[...]

A zakłócasz? Bo może cały problem wynika z faktu, że on tak myśli, a nie potraficie sie dogadać.

Data: 2009-06-16 15:16:51
Autor: Dawid Partyka
Grożenie oddaniem sprawy
[...]

Szczerze mówiąc, jeśli się nadajniki znajda na tym samym paśmie lub w pobliżu to może zakłócać, ale to nie mój problem jak koleś chce to może sobie wykupić licencjonowane pasmo a pasmo 5ghz jest wolnym pasmem i korzystam z niego od ponad 3 lat mając wszelkie zgody z UKE na działalnośc telekomunikacyjną.

Data: 2009-06-16 01:53:13
Autor: Andrzej Lawa
Grożenie oddaniem sprawy
Dawid Partyka pisze:

osbiscie czemu domnie to też niewiem :) Wiem jedynie tyle że przed ludźmi opowiada że ja mu zakłucam sieć dlatego myśle że to on.

Gorąca prośba (niestety nie na temat): zatrudnij korektora albo
korepetytora, bo kaleczysz język tak, że aż oczy bolą.

Data: 2009-06-19 09:32:45
Autor: Nostradamus
Grożenie oddaniem sprawy

Użytkownik "Dawid Partyka" <dawid32@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h168ss$jdv$1news.onet.pl...

osbiscie czemu domnie to też niewiem :) Wiem jedynie tyle że przed ludźmi opowiada że ja mu zakłucam sieć dlatego myśle że to on.

Sadzšc po pisowni masz góra 9 lat. Uciekaj stšd po mama się dowie ;)

--
Pzdr
Leszek

Grożenie oddaniem sprawy