Grozi wojna.... sataniści aż się do niej p alą!

Data: 2014-12-06 20:23:18
Autor: SZEF PSR
Grozi wojna.... sataniści aż się do niej p alą!
Niezwykły akt propagandy amerykańskiej przeciwko Rosji - wydanie 4 Grudnia specjalnej rezolucji, niezwykle kłamliwej anty rosyjskiej, oskarżającej Rosję o inwazję Ukrainy i zestrzelenie Lotu 17 malezyjskich linii lotniczych i wiele innych nonsensów.

http://21stcenturywire.com/2014/12/04/us-declares-war-on-russia-step-one/ [EN]

http://www.infowars.com/reckless-congress-declares-war-on-russia/ [EN]

Jest także wywiad z Ron Paulem, byłym kongresmenem, który twierdzi, ze jest to wyjątkowo niebezpieczna dla USA legislacja, która może doprowadzi USA do jeszcze większych kłopotów finansowych.

https://www.youtube.com/watch?v=AYuBUn-fQoM [EN]

Tyle o tym z niezależnych mediów, które także są do pewnego stopnia kontrolowane przez Watykan i rząd USA.

Moim zdaniem Bóg kieruje juz wydarzeniami i pachołek Watykanu, nielegalny prezydent Obama dwoi się i troi aby odwrócić uwagę od coraz bardziej masowych akcji anty pedofilskich i anty watykańskich. Coraz odważniej niezależne media ujawniaja ów nieludzki problem i organizacja ITCCS.org staje się coraz agresywniejsza i odnosi coraz większe sukcesy.

Według biblijnych proroctw, musi nastąpić zmiana 10-ciu rządów, które po przejęciu władzy przekażą swoją władzę Bestii, a ta zniszczy Watykan.

Wydaje mnie się, ze jest to kolejny desperacki poryw Watykanu, aby poważnie przestraszyć Putina, który ma olbrzymie pieniądze i koalicja pod jego przywództwem coraz wyraźniej okrąża Watykan/USA i zachodni system bankowy czyli watykański zaczyna coraz bardziej cierpieć.

Czy Bóg pozwoli im na kolejną wojnę światową, bardzo w to wątpię ale rządy Anglii, Kanady i Holandii przechodzą poważny kryzys z powodu ujawniania pedofilii nie tylko przez itccs.org ale są inni ludzie, którzy przytłaczają się do tych akcji i pedofile nie czuja się bezpieczne.

Być może jest to po prostu odwracanie uwagi od tego ohydnego problemu.

Co sie z tego wykluje, czas pokaże....

Data: 2014-12-07 10:02:26
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-06 o 13:23, SZEF PSR pisze:
[...]

Jaki niezwykły, przecież takie zachowanie to dla nich norma. Pewnie podobnie jest z tzw. Państwem Islamskim.. Do swoich podbojów świata próbują dorabiać ideologię pokoju, to że oni tylko zmuszani są się bronić przed złem, które wszędzie dybie na ich cnotę..

Data: 2014-12-07 21:31:06
Autor: Andrzej Lawa
Grozi wojna.... satani¶ci a¿ siê do niej pal±!
W dniu 06.12.2014 o 13:23, SZEF PSR pisze:
Niezwyk³y akt propagandy amerykañskiej przeciwko Rosji - wydanie 4
Grudnia specjalnej rezolucji, niezwykle k³amliwej anty rosyjskiej,
oskar¿aj±cej Rosjê o inwazjê Ukrainy

A Krym to kto zaj±³? Marsjanie?

[ciach]

Jest tak¿e wywiad z Ron Paulem, by³ym kongresmenem, który twierdzi, ze
jest to wyj±tkowo niebezpieczna dla USA legislacja, która mo¿e
doprowadzi USA do jeszcze wiêkszych k³opotów finansowych.

Pojeb powo³uje siê na pojeba...

[ciach]

Moim zdaniem Bóg kieruje juz wydarzeniami i pacho³ek Watykanu,
nielegalny prezydent Obama dwoi siê i troi aby odwróciæ uwagê od coraz

ROTFL

Ostatnio by³ ponoæ agentem Mekki ;)

bardziej masowych akcji anty pedofilskich i anty watykañskich. Coraz
odwa¿niej niezale¿ne media ujawniaja ów nieludzki problem i organizacja
ITCCS.org staje siê coraz agresywniejsza i odnosi coraz wiêksze sukcesy.

W ¶wiecie urojonym - owszem. Podobnie jak Polska w ¶wiecie Wielkiej Rzeczpospolitej, gdzie pal±cym problemem jest nie dziura bud¿etowa ale w³a¶nie nadmiar kasy w kasie pañstwa ;)

A w rzeczywisto¶ci to jeden wariat z Kanady...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2014-12-07 19:55:03
Autor: Stachu Chebel
Grozi wojna.... satani¶ci a¿ siê do niej pal ±!
W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 21:31:07 UTC+1 u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:
> [...]
> Niezwyk³y akt propagandy amerykañskiej przeciwko Rosji - wydanie 4
> Grudnia specjalnej rezolucji, niezwykle k³amliwej anty rosyjskiej,

Chruszczow w 1954.

Grozi wojna.... sataniści aż się do niej p alą!