Grub Multiboot z ISO

Data: 2016-07-28 14:49:20
Autor: NoNe
Grub Multiboot z ISO
Witam, od jakiegoś czasu staram się stworzyć multiboot pendive. Idea jest prosta posiadam system na usb do tego wrzucam pliki ISO z innymi systemami ( Ubuntu debian kali ... ) o ile udało mi się rozwiązać problem z Linuxem oraz BSD mam problem z Windowsem z którym nie migę sobie poradzić.

Windows10.iso w katalogu /Boot/Windows10.iso

Plik konfiguracyjny Grub'a:

menuentry ' Windows 10 64-bit' -- class windows -- class os {
set isofile="/boot/Windows10.iso"
loopback loop (hd0,1)$isofile
insmod ntfs
  ntldr (loop)/bootmgr