Grube detki?

Data: 2017-07-24 12:36:36
Autor: ąćęłńóśźż
Grube detki?
Napotkałem grube dętki (CST, bodajże 3,6 mm ).
Czy taka gruba guma w dętce coś da, poza dodatkowym ciężarem (do opony 28x2.00)?
Właśnie ściągam z koła dętkę Schwalbe (AV19), która po paru latach codziennej jazdy pękła nie_wiadomo_dlaczego - jest bardzo drobne paromilimetrowe pęknięcie gumy przy szwie, ale nie na samym szwie, lecz ułamek milimetra obok wzdłuż szwu.
Chwilowo zrażam się więc do Schwalbe i zakładam Continentala 28''/47-53 (bo już mam ;)), ale myślę nad kolejnym zapasem i taką grubaśną, jak przykładowo wskazana CST.

Grube detki?