Grubość lodu-aktualnie ile i gdzie

Data: 2010-01-22 07:19:55
Autor: hose_morales
Grubość lodu-aktualnie ile i gdzie
Konkretnie to pytanie tyczy się Zalewu Lubelskiego, ale pogoda w
większości kraju jest podobna ( północ wiadomo,że cieplej) więc
drastycznych róźnic się nie spodziewam.

Ile centymetrów ma teraz lód na zbiornikach wodnych? Stałych,ale nie
tylko.

Aha, zakres centymetrów znam (10cm- można śmiało chodzić, 30cm
samochodami wjeżdżać)

Data: 2010-01-22 13:19:38
Autor: kruk
On 22 Sty, 16:19, hose_morales <alesc...@tlen.pl> wrote:
Ile centymetrów ma teraz lód na zbiornikach wodnych? Stałych,ale nie
tylko.

myślę że dokładną odpowiedź na to pytanie szybciej dostaniesz  na
pl.rec.wedkarstwo, lód jest wystarczająco gruby żeby utrzymać
człowieka, samochodów nie zauważyłem :) . Ostrzegam jeśli chcesz
pojeździć - omijaj część gdzie Bystrzyca wpada do zalewu  lód tam
będzie znacząco cieńszy oraz oczywiście przy tamie, zdradziecki jest
też fragment na prawo od wlotu Bystrzycy w kierunku wyspy, ze względu
na pobliski przepust i wodę wplywającą z okolicznych rowów, łatwo
przegapić i może być niespodzianka, parę lat temu zatrzeszczał mi tam
lód pod kołem i w porę zawróciłem

Data: 2010-01-23 07:25:59
Autor: WaldekEg

Użytkownik "hose_morales" <aleschiz@tlen.pl> napisał w wiadomości news:665ec4e2-65b1-4b9e-9300-0ea5ec523a52f12g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Zalew Wiślany

http://www.digart.pl/zoom/4846694/ZNAK.html

http://www.youtube.com/watch?v=XpME2JMV3OE

http://picasaweb.google.pl/akukku/KrynicaMorska17012010#

http://www.youtube.com/watch?v=wPCfsyApyA0

Nie ja jezdzilem, ale koledzy twierdza ze spoko :) jak widac samochody tez wjezdzaja

Data: 2010-01-23 04:33:37
Autor: hose_morales
Grubość lodu-aktualnie ile i gdzie
Zalew Zemborzycki-Lublin lód ma 30cm. Sporo

Pierwsze poważne testy kolców zakończone powodzeniem. Wprawdzie lód
mocno szorstki,ale za łyżwami śmiało można śmigać ( w miejscu gdzie
ktoś machał łopatą- dobry człowiek:). Miejscami śnieg jest tak zbity i
zmrożony,że nawet się nie zapada.

Generalnie git, chociaż chciałbym jeszcze pojeżdzić po czystej
tafli,ale to nieprędko..

Grubość lodu-aktualnie ile i gdzie