[piątkowo] Grunt to dobre zdjęcie

Data: 2010-02-06 15:13:48
Autor: glang
[piątkowo] Grunt to dobre zdjęcie
Grunt to dobra reklama.
Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11279375

pewnie że widać tak jak to że ktoś już testował poduszkę pasażera :))
pzdr
GL

Data: 2010-02-06 16:13:55
Autor: Irokez
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:hkju45$1si$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo mozliwe.

Wprawdzie ta klapka słynna jest z pękających zaczepów ale odchodzi wtedy lewy dolny róg. Tak jest też u mnie. A tutaj dziwnie wydęta.

--
Irokez

Data: 2010-02-06 17:43:43
Autor: Krzysztof 45
Irokez napisał(a):
[...]
Przestancie wnikac, te zdjecia ni jak maja sie do tego co on sprzedaje.
--
Krzysiek

[piątkowo] Grunt to dobre zdjęcie