Grunwald a.d. 2010

Data: 2010-06-29 22:21:29
Autor: mixokret
Grunwald a.d. 2010
Czołem :-)
Kto sie wybiera "na koniu" wesprzeć polskie rycerstwo w rocznicowej walce pod
Grunwaldem? :-)
Czy w związku z nowoczesnymi czasami "bitwa" jest przeniesiona na 17 lipca
[sobota]? Pozdrawiam!
mixokret

Data: 2010-06-29 22:36:30
Autor: mites
Grunwald a.d. 2010
On 30 Cze, 00:21, "mixokret" <mixokret.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Czo em :-)
Kto sie wybiera "na koniu" wesprze polskie rycerstwo w rocznicowej walce pod
Grunwaldem? :-)
Czy w zwi zku z nowoczesnymi czasami "bitwa" jest przeniesiona na 17 lipca
[sobota]?
Pozdrawiam!
mixokret

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
godz. 13-15

pozdr.

Data: 2010-06-29 22:38:39
Autor: Thompson FZ1
Grunwald a.d. 2010
On 30 Cze, 07:36, mites <mi...@op.pl> wrote:
> [...]

> Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w

ale w którą sobotę?

Data: 2010-06-29 22:40:37
Autor: mites
Grunwald a.d. 2010
On 30 Cze, 07:38, Thompson FZ1 <tomas.okt...@neostrada.pl> wrote:

> hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
> godz. 13-15

> pozdr.

ale w którą sobotę?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

17 czerwca !!! :)

Data: 2010-07-02 07:28:10
Autor: FanTomas
Grunwald a.d. 2010

hej! ja się wybieram ale a-u-tem :( a główna bitwa jest w sobotę w
godz. 13-15

-- -- a wiadomo kto wygra?

pozdr.

Data: 2010-07-03 07:55:16
Autor: Daniel Kowalski
Grunwald a.d. 2010
  mixokret pisze:
[...]

Honda? to ta firma od kosiarek? Oni robią też motocykle? 8=)

Data: 2010-06-30 09:56:00
Autor: marider
Grunwald a.d. 2010
mixokret pisze:
[...]

16 i 17 lipca sa Basowiszcza wiec jade poimprezowac w lesie ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn19 + dodatki

Data: 2010-07-08 02:16:08
Autor: Kefir
Grunwald a.d. 2010
Elou!
On Jun 30, 9:56 am, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote:
mixokret pisze:

> [...]
> [sobota]?

16 i 17 lipca sa Basowiszcza wiec jade poimprezowac w lesie ;)

Do zobaczenia doktorku, bedziemy w dwie padaki. Telefon masz nadal
zaczynajacy sie od 501 i konczacy na 74?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-07-09 00:56:14
Autor: marider
Grunwald a.d. 2010
mixokret pisze:

[...]

Spoko,  ja cisne kolejna R1 ;) a balet bedzie na pewno niekiepski jak co roku o_O

Telefon masz nadal
zaczynajacy sie od 501 i konczacy na 74?

Aha, odezwij sie jak bedziesz lecial to dolacze i poprowadze. Moto stawiam na stala miejscowe i spacerem wale z buta do i z namiotu jak co roku ;) Browar mozna kupic na miejscu pod scena, mocniejsze "wywary" trzeba miec samemu ;]

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Pzdr
--