Grunwald dzisiaj.

Data: 2015-07-15 02:57:34
Autor: Michał Szatański
Grunwald dzisiaj.
 Okiem znawcy strategii, choć niekoniecznie do końca dobrej, mogę wypowiedzieć się krytycznie o naszej słynnej bitwie, w sumie po raz drugi, ale w rocznicę jeszcze tego nie pisałem.
 Bitwa rzecz jasna jest w zasadzie ok tylko mnie nie podobają się dwie rzeczy:
1. sprowadziliśmy zakon krzyżacki, żeby walczył z naszymi wrogami
2. co do samej bitwy było to starcie konnica kontra konnica co z punktu widzenia wspomnianej strategii jest starciem o szansach 50/50; decydujące były manewry i szpiegostwo
3. przypomniałem sobie coś jeszcze co mi się nie podobało, a mianowicie posłanie do ataku lekkiej jazdy, która wpadła w wilcze doły

 Strategicznie rzecz biorąc bitwę toczy się mając zdecydowane szanse na wygraną. Ku chwale Ojczyzny!

Data: 2015-07-15 06:09:56
Autor: Zenek Kapelinder
Grunwald dzisiaj.
Z punktu widzenia Polaków wygranie bitwy pod Grunwaldem było błędem.. Bitwę trzeba byłoi przegrać. Teraz byli byśmy Niemcami. Granica Niemiecko Rosyjska była by na Uralu. Jedzili byśmy dobrymi i nowymi samochodami i mieszkali byśmy w kraju będącym supermocarstwem.

Data: 2015-07-15 22:36:49
Autor: Michał Szatański
Grunwald dzisiaj.
W dniu środa, 15 lipca 2015 15:09:57 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

 Nie pisz w liczbie mnogiej tylko jedź do Niemiec i się sprzedaj na służącego.

Data: 2015-07-16 09:49:36
Autor: Zenek Kapelinder
Grunwald dzisiaj.
Zmień sobie kswkę na Tumański. Jak by Polacy przegrali pod Grunwaldem to teraz bym by Niemcem. Nawet bym nie wiedział że mógłbym być Polakiem. Żyłbym w dobrobycie w najbogatszym państwie na Świece. Co zyskali Polacy wygrywając pod Grunwaldem. Nic kurwa nie zyskali. Dzisiaj nie ma najmniejszego efektu tej wygranej bitwy. Niemcy przegrali pod Grunwaldem, przegrali dwie wojny światowe i maja minimum 5 razy lepiej niż Polacy.

Data: 2015-07-16 11:55:44
Autor: Michał Szatański
Grunwald dzisiaj.
W dniu czwartek, 16 lipca 2015 18:49:37 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

 Bełkot na zamówienie? Zakon przegrał pod Grunwaldem nie Niemcy. Coś się Niemców czepił, ja im nie zazdroszczę 2 wojny światowej. Hitler chciał całe Niemcy zniszczyć, bo uznał, że nie powinni żyć, skoro przegrali.

Data: 2015-07-15 06:20:38
Autor: Stachu Chebel
Grunwald dzisiaj.
W dniu środa, 15 lipca 2015 11:57:35 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
[...]

===============
Dzięki tej ustawce znamy przepis: 1410 => 1 kilo cukru, 4l wody, 10dkg drożdży.
Jasne jego mać ?!

Data: 2015-07-15 10:59:21
Autor: Zenek Kapelinder
Grunwald dzisiaj.
Jak byśmy przegrali przepis byłby taki sam. Dzisiaj by się to nazywało zjednoczenie.

Data: 2015-07-15 11:58:13
Autor: Marek
Grunwald dzisiaj.
W dniu środa, 15 lipca 2015 15:20:39 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
> 3. przypomniałem sobie coś jeszcze co mi się nie podobało, a mianowicie posłanie do ataku lekkiej jazdy, która wpadła w wilcze doły

Ten przepis juz dawno stracił swoją ważność.
Teraz sie kupuje Turbodrożdże i postępuje zgodnie z instrukcją .

Data: 2015-07-16 16:24:41
Autor: Stokrotka
Grunwald dzisiaj.
W najstarszej wołomińskiej parafi jest kościuł  kturego ściany zostały pomalowane freskami pszedtawiającymi nawiększe wydażnia z histori Polski.

Kiedyś zaskoczyło mnie, że  nie ma tam bitwy pod Grunwaldem,
a jest obrona Częstochowy, powstanie warszawskie, koronacja i inne.

Długo szukałam i nie znalazłam.
Dopiero potem dotarło do mnie, że nie może być. :)

(Na wszelki wypadek , bo nie o Niemca w tym braku fresku idzie, a o zakon-
-jakby nie było zakon katolicki.) Ale nie mogę dotąd powstszymać się od hihotu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-07-16 08:28:46
Autor: Michał Szatański
Grunwald dzisiaj.
W dniu czwartek, 16 lipca 2015 16:24:48 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
[...]

 Tyle co czytałem o zakonie to lecieli sobie w kulki z Papieżem - nie chcieli się podporządkować wyrokom sądu.

-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1..pl/

Grunwald dzisiaj.