Grunwald dzisiaj.

Data: 2015-07-15 06:20:38
Autor: Stachu Chebel
Grunwald dzisiaj.
W dniu środa, 15 lipca 2015 11:57:35 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
Okiem znawcy strategii, choć niekoniecznie do końca dobrej, mogę wypowiedzieć się krytycznie o naszej słynnej bitwie, w sumie po raz drugi, ale w rocznicę jeszcze tego nie pisałem.
 Bitwa rzecz jasna jest w zasadzie ok tylko mnie nie podobają się dwie rzeczy:
1. sprowadziliśmy zakon krzyżacki, żeby walczył z naszymi wrogami
2. co do samej bitwy było to starcie konnica kontra konnica co z punktu widzenia wspomnianej strategii jest starciem o szansach 50/50; decydujące były manewry i szpiegostwo
3. przypomniałem sobie coś jeszcze co mi się nie podobało, a mianowicie posłanie do ataku lekkiej jazdy, która wpadła w wilcze doły

 Strategicznie rzecz biorąc bitwę toczy się mając zdecydowane szanse na wygraną. Ku chwale Ojczyzny!

===============
Dzięki tej ustawce znamy przepis: 1410 => 1 kilo cukru, 4l wody, 10dkg drożdży.
Jasne jego mać ?!

Data: 2015-07-15 10:59:21
Autor: Zenek Kapelinder
Grunwald dzisiaj.
Jak byśmy przegrali przepis byłby taki sam. Dzisiaj by się to nazywało zjednoczenie.

Data: 2015-07-15 11:58:13
Autor: Marek
Grunwald dzisiaj.
W dniu środa, 15 lipca 2015 15:20:39 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
> 3. przypomniałem sobie coś jeszcze co mi się nie podobało, a mianowicie posłanie do ataku lekkiej jazdy, która wpadła w wilcze doły

Ten przepis juz dawno stracił swoją ważność.
Teraz sie kupuje Turbodrożdże i postępuje zgodnie z instrukcją .

Grunwald dzisiaj.