Grunwald dzisiaj.

Data: 2015-07-16 16:24:41
Autor: Stokrotka
Grunwald dzisiaj.
W najstarszej wołomińskiej parafi jest kościuł  kturego ściany zostały pomalowane freskami pszedtawiającymi nawiększe wydażnia z histori Polski.

Kiedyś zaskoczyło mnie, że  nie ma tam bitwy pod Grunwaldem,
a jest obrona Częstochowy, powstanie warszawskie, koronacja i inne.

Długo szukałam i nie znalazłam.
Dopiero potem dotarło do mnie, że nie może być. :)

(Na wszelki wypadek , bo nie o Niemca w tym braku fresku idzie, a o zakon-
-jakby nie było zakon katolicki.) Ale nie mogę dotąd powstszymać się od hihotu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-07-16 08:28:46
Autor: Michał Szatański
Grunwald dzisiaj.
W dniu czwartek, 16 lipca 2015 16:24:48 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
[...]

 Tyle co czytałem o zakonie to lecieli sobie w kulki z Papieżem - nie chcieli się podporządkować wyrokom sądu.

-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1..pl/

Grunwald dzisiaj.