Grupa?

Data: 2010-10-03 00:11:32
Autor: Antenka
Grupa?
On 23 Wrz, 18:39, "Piotr Nikodem Miesiaczek" <watra....@bluewin.ch>
wrote:

Mysle, ze niejeden lekarz psychiatra móglby dzieki tej grupie "dyskusyjnej" zrobic doktorat <

Niejeden z pewnością, ale na pewnno nie ty hłe hłe hłe - entelygencie
z lasu :-P.

A poza tym nie pier....l , eMcHamek, nie pier...l !  Wytrzeźwiej!

Antenka

Data: 2010-10-03 11:27:20
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Grupa?

wrote:

[...]

Ja bym wam, jadroantenko naprawdę proponował zmienić medykamenty. Wyraźnie widać pogorszenie.

Data: 2010-10-03 11:45:54
Autor: Antenka
Grupa?
On 3 Paź, 11:27, Piotr Nikodem Miesiączek <watra....@bluewin.ch>
wrote:

Ja bym wam, jadroantenko naprawdę proponował zmienić medykamenty. Wyraźnie
widać pogorszenie.

Jadryś to facet z krwi i kości, wysoki przystojny brunet o manierach
gentlemena . A ty,  ograniczony krasnalu-eMcHamku  czym się możesz
pochwalić? Alkoholizmem? Bo chyba nie myślisz, że ten twój pijacki
bełkot zaliczę do poważnej, naukowej dyskusji brrrrrrrr :-o

Antenka

Data: 2010-10-03 21:21:09
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Grupa?

wrote:

[...]

Naprawdę Ci się pogarsza....

Data: 2010-10-04 22:40:25
Autor: jadrys
Grupa?
wrote:

[...]

Oj Antenko, po takim opisie mojej skromnej osoby niektórzy nie dadzą Ci żyć na psp. :-(

Tak się zastanawiam kim jest ten "Kostek Wyciurowski", jakimś odrzuconym przez Ciebie adoratorem, zazdrosna o Twoja urodę babą, czy może jeszcze czymś innym? :-\

A tak wogóle to nie ma żadnego zbaczania.

Dobranoc Antenko :-)

--
Jadryś

Grupa?