[Waw] Grupa Praska rezurekszyn

Data: 2011-05-22 18:32:56
Autor: PawelK vel Pablo
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 142 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

Siemka

Wychodzac naprzeciw, spelniajac potrzebe etc proponuje wznowic
Praskie Spotkania Motocyklowe i nie tylko...
Na Targowej - nieopodal mojej dawnej siedziby jest klawa knajpka,
koles wlasciciel chce cos zrobic.
Jest duzy wybieg, jest kola i bro. Dla ffardzieli rowniez "loryneta z meduza".
Ceny bardziej humanitarne niz w Warszawie.

Proponuje srody od 20.00
Targowa 18 na tylach pawilonow
Jadac Targowa w kierunku 4 spiacych ostatni zjazd przed Kijowska tuz
za wiaduktem kolejowym.
http://www.starapraga.waw.pl/

Tak jak napisałem jestem za. Chętnie Was poznam.
Termin też mi pasuje.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-05-22 20:38:51
Autor: Arni
PawelK vel Pablo pisze:

Tak jak napisałem jestem za. Chętnie Was poznam.
Termin też mi pasuje.

tylko nie zapomnij na jaką markę samochodów masz nawracac :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-05-22 20:52:08
Autor: Tytus z domQ

 ***PawelK vel Pablo pisze:
 Tak jak napisałem jestem za. Chętnie Was poznam. Termin też mi pasuje.

  "Arni"
tylko nie zapomnij na jaką markę samochodów masz nawracac :)

A mialo byc tak milo :):):)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-22 22:31:10
Autor: PawelK vel Pablo
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 142 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

PawelK vel Pablo pisze:
> Termin też mi pasuje.

tylko nie zapomnij na jaką markę samochodów masz nawracac :)

to dopiero jesienią, komu teraz w głowie samochody :-)

Data: 2011-05-22 22:40:09
Autor: Tytus z domQ
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
to dopiero jesienią, komu teraz w głowie samochody :-)

W dniu dzisiejszym nawet kabrio zostawiem w garazu (Magic mowi ze jestem mietki), z ciepelkem skutecznie radzila sobie dopiero klimka w porzadnym amerykanskim V8.

--
         Tytus
żółta motorynka

P.S. Jak tam testy przyspieszen???

Data: 2011-05-22 22:43:05
Autor: PawelK vel Pablo
[...]

Moja kurtka też sobie radziła całkiem nieźle :-)

Gorzej, że na światłach jakoś dziwnie przestawała sobie radzić :P