Grupa Praska rezurekszyn

Data: 2011-05-23 00:50:27
Autor: lesor
Grupa Praska rezurekszyn
On 22 Maj, 17:58, "Tytus z domQ" wrote:
Siemka

Wychodzac naprzeciw, spelniajac potrzebe etc proponuje wznowic Praskie
Spotkania Motocyklowe i nie tylko...
Na Targowej - nieopodal mojej dawnej siedziby jest klawa knajpka, koles
wlasciciel chce cos zrobic.
Jest duzy wybieg, jest kola i bro. Dla ffardzieli rowniez "loryneta z
meduza".
Ceny bardziej humanitarne niz w Warszawie.

Noszqrr, juz sie zaczyna...

Proponuje srody od 20.00
Targowa 18 na tylach pawilonow

Panie KO-wcu, a jak bedzie padac?

/pytam w imieniu tych, co w motocyklu nie maja szyby z wycieraczka/

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1125

Data: 2011-05-23 10:20:55
Autor: masti
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia pięknego Mon, 23 May 2011 00:50:27 -0700 osobnik zwany lesor
wystukał:

Panie KO-wcu, a jak bedzie padac?

/pytam w imieniu tych, co w motocyklu nie maja szyby z wycieraczka/

cza być tfardym a nie mientkim :)

/prognoza mówi, że nie będzie padać

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-23 03:32:32
Autor: lesor
Grupa Praska rezurekszyn
On 23 Maj, 12:20, masti wrote:
> [...]
wystukał:

> Panie KO-wcu, a jak bedzie padac?

> /pytam w imieniu tych, co w motocyklu nie maja szyby z wycieraczka/

Nie pytam o najblizsza srode ale o formule Praskich Spotkan _w_
_ogole_ .

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1125