[Waw] Grupa Praska rezurekszyn

Data: 2011-05-23 07:59:39
Autor: AZ
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
On 2011-05-22, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Wychodzac naprzeciw, spelniajac potrzebe etc proponuje wznowic Praskie Spotkania Motocyklowe i nie tylko...
Na Targowej - nieopodal mojej dawnej siedziby jest klawa knajpka, koles wlasciciel chce cos zrobic.
Jest duzy wybieg, jest kola i bro. Dla ffardzieli rowniez "loryneta z meduza".
Ceny bardziej humanitarne niz w Warszawie.

Rozumiem, ze zaplanowales co srode serwis swojego parku maszyn i
bedziesz spedzal tam caly dzien by pozniej napic sie kolki i pojechac do
domu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-25 21:38:00
Autor: masti
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 23:18:02 +0200 osobnik zwany Mat S
wystukał:

No dobra, k.wa przyznac sie kto byl, bo nikogo nie znam ;-) W sumie, jak
sie ktos przyzna to i tak nie bede wiedzial who is who...

no nie chrzań bo gadaliśmy przez całe spotkanie.

masti z duzym czerwonym bakiem :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-25 23:58:35
Autor: PawelK vel Pablo
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 145 roku bieżącego, masti zeznał(a) jak następuje:

> [...]

> sumie, jak sie ktos przyzna to i tak nie bede wiedzial who is who...

no nie chrzań bo gadaliśmy przez całe spotkanie.

Ciekawostka, post Mata mi zniknął, był i nie jest :-)

Apropos pytania, to ja byłem i zmyłem się niestety jako pierwszy z
powodu... zawirowań rodzinnych... że tak to ujmę delikatnie.

Następnym razem wyłączę telefon na czas spotkania, w ten sposób nikt
mnie nie zdenerwuje i nie będę się musiał ulatniać jako pierwszy :-)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-05-26 00:04:20
Autor: Tytus z domQ
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
Następnym razem wyłączę telefon na czas spotkania, w ten sposób nikt
mnie nie zdenerwuje i nie będę się musiał ulatniać jako pierwszy :-)

No - ja wlasnie wrocilem, ale piwosze jeszcze zostali.
Jak na pierwszy raz bylo niezle choc zimno, a jest przeciez mozliwosc zrobienia rezerwacji w srodku...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-25 22:07:00
Autor: masti
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 00:04:20 +0200 osobnik zwany Tytus z domQ
wystukał:

Siemka

*** "PawelK vel Pablo"

no gdzie tam zimno? fajnie było
dziekówka za organizację :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 00:11:34
Autor: Monster
W dniu 2011-05-26 00:07, masti pisze:

no gdzie tam zimno? fajnie było
dziekówka za organizację :)

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2011-05-26 00:05:23
Autor: PawelK vel Pablo
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 146 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

Siemka

*** "PawelK vel Pablo"

Byłeś nieodpowiednio ubrany :-)

Mnie tam było ciepło.

Data: 2011-05-26 00:10:10
Autor: Tytus z domQ
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Siemka
 "PawelK vel Pablo"

Byłeś nieodpowiednio ubrany :-)

Mnie tam było ciepło.

No zesz...nie pomyslalem a 50 m dalej full motocycle jackety moje wisza...
do 22.30 bylo cieplo - potem sie nieco ochlodzilo :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-26 00:11:57
Autor: PawelK vel Pablo
[...]

Skuterowcy często są nieodpowiednio ubrani :P

Data: 2011-05-26 00:15:28
Autor: Tytus z domQ
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
Skuterowcy często są nieodpowiednio ubrani :P

Kfilka - widziales gdzies tam skuter???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-26 00:18:53
Autor: PawelK vel Pablo
[...]

Widzisz, sam się pogrążasz... na skuterze byśmy Ci ten ubiór jakoś
wybaczyli... ale żeby taki sprzętem w takim ciuchu....

:-))))

Data: 2011-05-26 08:32:47
Autor: Tytus z domQ
[...]

Nie podskakuj bo powiem Arniemu ze nie lobbowales wcale i on wylaczy Ci internet...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-26 11:52:28
Autor: PawelK vel Pablo
[...]

Hola, hola, byłem w klubowej koszulce, tyle że schowaną pod
moto-kurtkÄ….

Tak więc mało - nie wcale.

:-)

Data: 2011-05-26 00:09:49
Autor: Mat S
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn

U¿ytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisa³ w wiadomo¶ci news:20110525235835.39a02cc0X61s.homelinux.net...
Dnia 145 roku bie¿±cego, masti zezna³(a) jak nastêpuje:

Ciekawostka, post Mata mi znikn±³, by³ i nie jest :-)

A bo anulowa³em jako robi±cy wra¿enie niewiele wnosz±cego.

MS

Data: 2011-05-25 22:10:31
Autor: masti
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 00:09:49 +0200 osobnik zwany Mat S
wystukał:

A bo anulowa³em jako robi±cy wra¿enie niewiele wnosz±cego.

to też ciekawostka bo ja nie widzę cancela :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 19:02:21
Autor: Mat S
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci news:irjuon$8ai$3news.onet.pl...
Dnia piêknego Thu, 26 May 2011 00:09:49 +0200 osobnik zwany Mat S
wystuka³:

A bo anulowa3em jako robi?cy wra?enie niewiele wnosz?cego.

to te¿ ciekawostka bo ja nie widzê cancela :)

Moze skancelowalem innego posta. Efekt wczesnonocnej sraki usenetowej. Widze, ze polskie znaczki tez mam jakies innawe. Damn. MSOE...

MS

Data: 2011-05-26 00:30:14
Autor: Robert T.
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn

No dobra, k.wa przyznac sie kto byl, bo nikogo nie znam ;-) W sumie, jak
sie ktos przyzna to i tak nie bede wiedzial who is who...

Ja by³em :)
Siedzia³em vis a vis KJ.
Dziêki za spotkanie, mi³o by³o poznaæ :))

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-05-26 00:38:17
Autor: PawelK vel Pablo
[Waw] Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 146 roku bieżącego, Robert T. zeznał(a) jak następuje:

Ja by³em :)
Siedzia³em vis a vis KJ.
Dziêki za spotkanie, mi³o by³o poznaæ :))

To ja po Twojej lewicy.
Takoż było miło poznać, do następnego.

Data: 2011-05-25 22:27:08
Autor: Anna Mielecka
Grupa Praska rezurekszyn

Data: 2011-05-25 23:11:28
Autor: Szuwarek
Grupa Praska rezurekszyn
> [...]

> Ja by³em :)
> Siedzia³em vis a vis KJ.
> Dziêki za spotkanie, mi³o by³o poznaæ :))

A ja siedziałem naprzeciwko Pawła, obok KJ
Zimno było jak wracałem - nawet manetki włączyłem. brrr Dzięki za
spotkanie!

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-05-26 11:22:38
Autor: KJ Siła Słów
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 08:11, Szuwarek pisze:
 brrr DziÄ™ki za
spotkanie!

no, najfajniejsza rezurekcja na jakiej ostatnio bylem i to dwa razy!

Motury, kabriolety, pare dissow...
Tak powinno byc na kazdym zlocie.

KJ

Data: 2011-05-26 04:35:13
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** KJ Si³a S³ów
  Motury, kabriolety, pare dissow...
 Tak powinno byc na kazdym zlocie.

Ale juz wiesz ze sam GSXR nie wystarczy???
Musi byc jeszcze Dainese

P.S. Wzruszenie jeszcze dzis dlawi mnie jak rzuciles sie ratowac
luja :)
ot prawdziwa praga, kto by pomyslal ze bedziemy prawie na Brzeskiej po
nocy przesiadywac

Data: 2011-05-26 11:43:45
Autor: AZ
Grupa Praska rezurekszyn
On 2011-05-26, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:

Ale juz wiesz ze sam GSXR nie wystarczy???
Musi byc jeszcze Dainese

Tylko nalezy pamietac ze gixxer ma byc czysty (tak, tak KJ) i w miare
swiezy. Efekt mozna bylo zobaczyc wczoraj, smutek mnie ogarnal i trzyma
do tej pory z moim Kawasaki i kombi Probikera.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-26 13:57:57
Autor: KJ Si³a S³ów
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 13:35, Tytus pisze:

P.S. Wzruszenie jeszcze dzis dlawi mnie jak rzuciles sie ratowac
luja :)

Folk lokalny folkiem lokalnym, ale bylo ryzyko ze gosc sie zatnie tym szklem co spadlo ze stolika  po nadgarstkach. A wtedy to trwa moment...

Tuz po Twoim odjezdzie przyjechala po niego fura, wsadzilismy go zamknelismy drzwi, fura pojechala.

No i kuwagomac - za minute byl z powrotem ;-)

Wieczor wielokrotnej rezurekcji czy cos?

KJ

Data: 2011-05-26 07:36:06
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** KJ Si³a S³ów
 Folk lokalny folkiem lokalnym, ale bylo ryzyko ze gosc sie zatnie tym
 szklem co spadlo ze stolika  po nadgarstkach. A wtedy to trwa
moment...

Ehhh widac zes nie lokales, jeszcze sie nie zdarzylo zeby pijak upadl
na tulipana ktory zrobil sie z przed chwila upuszczonej butelki czy
kufla. Nawet jak pada na plery...
Ty owszem idac dwie godziny po sprzataniu mozesz rozwalic sobie buta o
szklo ktorego nikt nie zauwazyl ale nie luj...

Wniosek: ze do siania postrachu, tworzenia zametu to siem Jasiu nie
nadajesz.
Nie ta psyche, caly wizerunek zjebany.

Data: 2011-05-26 16:52:54
Autor: KJ Si³a S³ów
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 16:36, Tytus pisze:

Wniosek: ze do siania postrachu, tworzenia zametu to siem Jasiu nie
nadajesz.

Trudno.
Ale oprocz Armageddonu sa na swiecie jeszcze jakies inne hobby, nie?

Duzo dobrego slyszalem o polerowaniu karniszy, ze uspokaja i ze laski na to leca. Tyle ze nie jestem przekonany czy mam predyspozycje.

KJ

Data: 2011-05-26 08:00:27
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka
 KJ Si³a S³ów
 Duzo dobrego slyszalem o polerowaniu karniszy, ze uspokaja i ze laski
na
 to leca. Tyle ze nie jestem przekonany czy mam predyspozycje.

Moge udostepnic - przekonasz sie, tylko co bedzie jak i tu sie nie
sprawdzisz???

Data: 2011-05-26 17:04:55
Autor: KJ Si³a S³ów
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 17:00, Tytus pisze:

Moge udostepnic - przekonasz sie, tylko co bedzie jak i tu sie nie
sprawdzisz???

Zostanem moderatorem na forum scigacz.pl.

Obiecuje.

KJ

Data: 2011-05-26 21:17:15
Autor: Andrzej
Grupa Praska rezurekszyn

U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów" <KJ@noway.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:irlq70$785$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-26 17:00, Tytus pisze:

Moge udostepnic - przekonasz sie, tylko co bedzie jak i tu sie nie
sprawdzisz???

Zostanem moderatorem na forum scigacz.pl.

Obiecuje.

to by³by jaki¶ sposób, ¿eby ¶cigacza kilim :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-05-26 12:10:54
Autor: AZ
Grupa Praska rezurekszyn
On 2011-05-26, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

No i kuwagomac - za minute byl z powrotem ;-)

Zapomnial plecaka czy flaszki na droge?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-26 15:37:29
Autor: Monster
Grupa Praska rezurekszyn
On 2011-05-26, KJ SiÅ‚a Słów<KJ@noway.com>  wrote:

No i kuwagomac - za minute byl z powrotem ;-)

Zapomnial plecaka czy flaszki na droge?

laptopa.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-26 14:00:46
Autor: Roman Niewiarowski
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 13:57, KJ Si³a S³ów pisze:

> [...]
szklem co spadlo ze stolika po nadgarstkach. A wtedy to trwa moment...
> Tuz po Twoim odjezdzie przyjechala po niego fura, wsadzilismy go

Ja pierdziu, obronca swiata pracujacy na dobra opinie motocyklistow...
Kildzona kosmici zajebali, a zostawili tylko marna podrobke. Taka jest moja opinia i zdania nie zmienie!

Wieczor wielokrotnej rezurekcji czy cos?

Takie rzeczy sie zdarzaja w Libionzu.

pozdr
newrom

Data: 2011-05-26 14:09:47
Autor: KJ Si³a S³ów
Grupa Praska rezurekszyn

Ja pierdziu, obronca swiata pracujacy na dobra opinie motocyklistow...

Spoko, prawie nikt tego nie widzial, wiec po miescie sie nie rozejdzie.

 Taka jest
moja opinia i zdania nie zmienie!

Wyjebac Cie z lozka?

Takie rzeczy sie zdarzaja w Libionzu.

Na Pradze to nie takie rzeczy sie zdazaja.

Aczkolwiek zeby zdarzyly ci sie niektore z nich oprocz gixera trza go jeszcze umyc i miec Dainese. Na ostatnie to moze bym i uzbieral, ale z umyciem to nie da rady.

KJ

Data: 2011-05-26 14:38:00
Autor: Roman Niewiarowski
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 14:09, KJ Si³a S³ów pisze:

Wyjebac Cie z lozka?

Nie jestem mala, delikatna i bardzo uczuciowa dziewczynka. Nie dasz rady.

Na Pradze to nie takie rzeczy sie zdazaja.

Wiem, wiem, knedliczki tez!

Na ostatnie to moze bym i uzbieral, ale z
umyciem to nie da rady.

Przyjedzie Amil, dasz mu na bulki i umyje.

pozdr
newrom

Data: 2011-05-26 14:47:33
Autor: KJ Si³a S³ów
Grupa Praska rezurekszyn
W dniu 2011-05-26 14:09, KJ Si³a S³ów pisze:

Wyjebac Cie z lozka?

Nie. Jestem mala, delikatna i bardzo uczuciowa dziewczynka. Nie dasz rady.

na litosc mnie bierzesz?

Przyjedzie Amil, dasz mu na bulki i umyje.

Nie o przemys³ spo¿ywyczy tu chodzi ale o fakt ze co umyje to zaby z nieba leca. I to jest potwierdzone naukowo. Wiec najpierw musi przyjsc deszcz, a na deszczu to mi sie z kolei nie chce moknac zeby umyc motocykl. B³êdne rondo Wiatraczna.

KJ

Data: 2011-05-26 15:44:25
Autor: Andrzej
Grupa Praska rezurekszyn

U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów" <KJ@noway.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:irli5f$829$1inews.gazeta.pl...
[...]

a wczoraj twierdzi³, ¿e zesz³oroczne muchi dodaj± lansu...

--
http://ump.waw.pl 650 i 125

Data: 2011-05-26 20:04:42
Autor: kakmar
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 26.05.2011 Andrzej <szuwar_ek@wp.pl> napisał/a:

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:irli5f$829$1inews.gazeta.pl...
Nie o przemysł spożywyczy tu chodzi ale o fakt ze co umyje to zaby z nieba leca. I to jest potwierdzone naukowo. Wiec najpierw musi przyjsc deszcz, a na deszczu to mi sie z kolei nie chce moknac zeby umyc motocykl. Błędne rondo Wiatraczna.

a wczoraj twierdził, że zeszłoroczne muchi dodają lansu...

Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-05-26 22:16:25
Autor: Tytus z domQ
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** "kakmar"
Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

Nastepna raza trzeba ustawiac stoly w poprzek...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-27 17:38:41
Autor: Andrzej
Grupa Praska rezurekszyn

Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irmcem$gj1$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** "kakmar"
Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

Nastepna raza trzeba ustawiac stoly w poprzek...

no przecież stały w poprzek, bardziej w poprzek sie_nie_dało, bo stołów zabrakło

Data: 2011-05-27 15:52:51
Autor: masti
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 17:38:41 +0200 osobnik zwany Andrzej
wystukał:

przynajmniej jednego

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-28 00:17:06
Autor: Tomek Wozniakowski
Grupa Praska rezurekszyn
   Czesc :)

W dniu 2011-05-27 17:38, Andrzej pisze:

no przecież stały w poprzek, bardziej w poprzek sie_nie_dało, bo stołów zabrakło

Szuwar, ja sie pytam, od kiedy Ty z Pragi jestes, co? ;D

Widzimy sie w niedziele, czy dopiero w Laskach?

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-05-27 22:23:11
Autor: Tytus z domQ
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

***"kakmar"
Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

P.S. i nie zaluj bo nie slyszales historii kombinezonu KJ.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-26 11:34:00
Autor: masti
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 11:22:38 +0200 osobnik zwany KJ Siła Słów
wystukał:

tylko Tytus się powstydził skutersa ;)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 04:39:06
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

*** masti
 tylko Tytus siê powstydzi³ skutersa ;)

Wystapilem tylko w dwoch osobach - nie chcialem robic konkurencji temu
co w trzech podobno wystepuje

Data: 2011-05-28 00:11:35
Autor: lesor
Grupa Praska rezurekszyn
On 26 Maj, 11:22, KJ Si³a S³ów <K...@noway.com> wrote:
> [...]

>  brrr Dziêki za
> spotkanie!

no, najfajniejsza rezurekcja na jakiej ostatnio bylem i to dwa razy!

Co to sa dissy?

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1125