Grupa Praska rezurekszyn

Data: 2011-05-31 22:13:16
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

Dzis znow sroda - wiec jak wiadomo kazdy szanujacy siem precel
wieczorkiem udaje sie na kolkie lub bezalkoholowe.
Skutersi mile widziani

T.

Data: 2011-06-01 14:38:14
Autor: lesor
Grupa Praska rezurekszyn
On 1 Cze, 07:13, Tytus wrote:
Siemka

Dzis znow sroda - wiec jak wiadomo kazdy szanujacy siem precel
wieczorkiem udaje sie na kolkie lub bezalkoholowe.
Skutersi mile widziani

Nawet precle z Jelonek zapuscili sie na Pragie.
Do domu sucha stopa. Odkrylem funkcje wycieraczki: po zatrzymaniu sie
na swiatlach wylacza sie na czas postoju.
Giermanska tiechnologia...

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1125

Data: 2011-06-02 00:10:59
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
 lesor
Odkrylem funkcje wycieraczki: po zatrzymaniu sie
 na swiatlach wylacza sie na czas postoju.
 Giermanska tiechnologia...

Jaka tam technologia...silnik wycieraczek ma wieksza moc niz silnik
napedzajacy to pachnace pizza wozidlo.
Wiec wybor jest prosty albo wycieraczki albo jazda :)
BTW posiadanie zadaszonego skutera jest podobnie meczace jak
posiadanie Stukati...:)
a jak ten skut ma kufer na pizze to nawet bardziej

Data: 2011-06-02 09:47:48
Autor: PawelK vel Pablo
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 151 roku bieżącego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

[...]

Ech... miałem byc ale jakiś #### skończony wywrócił mi sprzęta pod
Larssonem. Monitoring ze sklepu obok pokazuje jak gość z żoną wysiada z
fury ogląda straty po czym upewniwszy się, że nikt nie widział wsiada i
odjeżdża.

K###! Nie widział ktoś przypadkiem zdarzenia? Godzina 13, granatowe kombi pod
Larssonem na Grochowskiej, tablice oczywiście nieczytelne bo monitoring
w sklepie obok ma 200 lat, policja twierdzi że oni nie mają sprzętu
żeby wyciągnąć nagraniue i powiekszyć,

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-02 02:28:01
Autor: Tytus
Grupa Praska rezurekszyn
Siemka

***PawelK vel Pablo
Ech... mia³em byc ale jaki¶ #### skoñczony wywróci³ mi sprzêta pod
 Larssonem.

Ach czego to ludzie nie wymysla zeby sie wytlumaczyc ze strachu przed
tymi kilkoma kropelkami ktore spadly...
niektorym nawet do kaszanki :)

T.
P.S. sprzet mocno poobijany???

Data: 2011-06-02 18:00:21
Autor: PawelK vel Pablo
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 153 roku bie¿±cego, Tytus zezna³(a) jak nastêpuje:

P.S. sprzet mocno poobijany???

Obtarty dekiel alternatora.

Podnó¿ki juz wymieni³em (80z³) i klosze kierunków (10z³)
- obydwa bo by³y innego kszta³tu ni¿ oryginalne.

--
Warszawa Goc³aw

Data: 2011-06-02 22:03:45
Autor: zakan
Grupa Praska rezurekszyn

U¿ytkownik "Tytus" :

Ach czego to ludzie nie wymysla zeby sie wytlumaczyc ze strachu przed
tymi kilkoma kropelkami ktore spadly...
niektorym nawet do kaszanki :)

Czy¿by¶cie troche zmokli?? Ja nie ::))

zakan

Data: 2011-06-02 09:13:08
Autor: kakmar
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 02.06.2011 PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> napisał/a:

[...]

Jeśli możesz to "wyciągnij" to nagranie, jeśli nie zbyt wiele brakuje do czytelności tablic, czyli widać ale nie da się odczytać, i jest sporo
klatek (kilkaset) z tymi blachami, to można się pokusić o odczytanie.

Cudów takich jak na filmach nie ma, ale jeśli wiele do czytelności nie brakuje i jest dużo klatek to może się da. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-06-02 17:59:03
Autor: PawelK vel Pablo
Grupa Praska rezurekszyn
Dnia 153 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

> [...]

Cudów takich jak na filmach nie ma, ale jeśli wiele do czytelności nie brakuje i jest dużo klatek to może się da.

Kiedroewnik tego sklepu oświadczył, że dzwonił do pomocy technicznej i
nie da rady zgrać filmu, zgłosiłem na policje, może oni coś zdziałają...

Auto jest na granicy widoczności... w miejscu tablicy widac jakis biały
zarys....