Grupa do rozbiórki?

Data: 2009-12-16 16:06:52
Autor: boukun
Grupa do rozbiórki?
Wszyscy są kasowani!

Cenzura na całego w krwiożerczym kapitaliźmie...

boukun

Data: 2009-12-16 09:47:31
Autor: Hans Kloss
Grupa do rozbiórki?
boukun napisał(a):
Wszyscy sďż˝ kasowani!
Skasowane zostały jedynie twoje szare komórki, zapewne jeszcze w życiu
płodowym.

Cenzura na ca�ego w krwio�erczym kapitali�mie...
Tajest, za dobrego edziagierka nie było cenzury  zupełnie żadnej....
J-23
PS. Gdzieś ty widział "krwiożerczy kapitalizm", na obrazku? Jakby go
było w Polsce choćby 10% to dawno zdechłbyś z głodu, ku chwale
Darwina.

Data: 2009-12-16 20:03:18
Autor: boukun
Grupa do rozbiórki?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e21a326-324a-4f0f-a80c-2811080865b919g2000vbq.googlegroups.com...
boukun napisał(a):
Wszyscy sďż˝ kasowani!
Skasowane zostały jedynie twoje szare komórki, zapewne jeszcze w życiu
płodowym.

Od groma postów było kasowane w ciągu jednej godziny i nie tylko na tej grupie. szczególnie na neostradzie to widać...

boukun

Data: 2009-12-16 23:19:11
Autor: boukun
Grupa do rozbiórki?

boukun napisał(a):
[...]

Jak znikały na serwerze neostrady także twoje posty. Oczywiście, jak ich jeszcze przed skasowaniem nie otwarłeś...

boukun

Data: 2009-12-16 15:09:17
Autor: Marek
Grupa do rozbiórki?
On 16 Gru, 23:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hgbcd5$fvg$2news.onet.pl...

> Tzn. - co widać?

Jak znikały na serwerze neostrady także twoje posty. Oczywiście, jak ich jeszcze
przed skasowaniem nie otwarłeś...

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Niech Ci Jadrys skonfiguruje Outlooka...

Data: 2009-12-17 13:42:15
Autor: Jadrys
Grupa do rozbiórki?

boukun napisał(a):

[...]

E-zop - ciemny byłeś i ciemny pozostaniesz.  Stwierdzam to z wielka przykrością. Tyle czasu w Ciebie zainwestowałem..

Data: 2009-12-17 14:26:52
Autor: boukun
Grupa do rozbiórki?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:1393372b-b860-4044-a3bf-f18751e6759em3g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Niech Ci Jadrys skonfiguruje Outlooka...

Co ma mi skonfigurować? Jak mi znikały wszystkie posty? Wczytałem nagłówki, a jak chciałem otwierać, to wiadomość nie juest już dostępna na serwerze i skasowane.... Jak zazwyczaj, gdy kasownik kasuje czyjeś posty...

boukun

Data: 2009-12-17 13:40:19
Autor: Jadrys
Grupa do rozbiórki?
W dniu 2009-12-16 23:19, boukun pisze:

[...]

To widać jakiś problem samej Neostrady. Ja mam konto na paru różnych serwerach i moje wiadomości nie znikają z żadnego z nich.

Data: 2009-12-17 14:28:17
Autor: boukun
Grupa do rozbiórki?

boukun napisał(a):
[...]

Bo widocznie zdążyłeś je otworzyć, zanim zostały skasowane, to i są w czytniku wczytane...

boukun

Data: 2009-12-17 19:39:31
Autor: Jadrys
Grupa do rozbiórki?
W dniu 2009-12-17 14:28, boukun pisze:

[...]

Nie, tu nie oto chodzi, - wszystkie swoje czytniki mam tak skonfigurowane że pobierają tylko nagłówki wiadomości. Dopiero gdy "kliknę" na pobrany nagłówek czytnik pobiera i otwiera cała wiadomość.. Przy moim kiepskim łączu netowym jest to konieczność.

Data: 2009-12-16 21:33:53
Autor: Piotr
Grupa do rozbiórki?
Dnia Wed, 16 Dec 2009 09:47:31 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

Gdzieś ty widział "krwiożerczy kapitalizm", na obrazku? Jakby go
było w Polsce choćby 10% to dawno zdechłbyś z głodu, ku chwale
Darwina.

Aaa tam, by zdechł. Poprostu tato Dawidolfa płaciłby podatki, jak trzeba.
A nie dymał pluszowe misie i urząd skarbowy.
Piotr

Grupa do rozbiórki?