Grupa jest zasrywana przez wyznawców Antypisa

Data: 2010-09-08 12:42:44
Autor: zbig
Grupa jest zasrywana przez wyznawców Antypisa
On 8 Wrz, 21:07, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
...ponad wszelką przyzwoitość.  Najwyraźniej chodzi im o to żeby
doprowadzić ją do takiego stanu:http://www.youtube.com/watch?v=5Tz64SzfQtI
Pytanie: czy oni to robią z głupoty,  za kasę czy ze strachu?
J-23

Większość tutejszej chuliganerii z PiS znajduje się w sitkach innych
grupowiczów. Poziom chamstwa i umysłowej ociężałości jaki prezentują
dyskwalifikuje ich jako uczestników normalnej dyskusji. W wielu
wątkach rozmawiali wyłącznie między sobą, a to o nadmiernej tuszy
nowej prezydentowej , a to o przesłankach zamachu, a to o dziadku z
Wehrmachtu. Ile mozna pierdolic o tym samym. Znudziło im się.

Data: 2010-09-08 22:05:41
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b44290d2-da4c-43fd-a30f-30d406f173e5i13g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
brak wam po prostu polotu a wiec ludzie dali sobie spokoj. nie bylo mnie tu 2 miesiace i wiele nie stracilem. bedzie sie chamy dalej kotlowac.
awe

Data: 2010-09-09 09:44:07
Autor: dK

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i68q9i$mdh$1news.onet.pl...

[...]

Bo polot w rozumieniu typowego inteligenta z PiS polega na odpowiedniej ilości obelżywych wyrażeń
skierowanych ad prersona. Im więcej inwektyw, obelg i zwykłego ordynarnego wulgaryzmu tym się jest bardziej w tym środowisku elokwentnym. Może to bywalcom budek z piwem w latach socjalizmu gierkowskiego  to moźe by i zaimponowało. Dla mnie to szambo ideowe, umysłowe i moralne.

dK

Data: 2010-09-09 11:04:56
Autor: Miglanc
[...]

Musiałeś nieźle oberwać po uszach od "lepudruka"! Zauważyłem, że nie jesteś juz tak wulgarny jak wcześniej! Dostałeś w zawieszeniu? Hihiiihahhaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-13 13:07:31
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c88a333$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

bylem na wycieczce na syberii. polowalem na biale niedzwiedzie z oficerami FSB.
awe

Grupa jest zasrywana przez wyznawców Antypisa