Grupa ludzi ponad prawem w Polsce.

Data: 2011-06-22 08:59:31
Autor: WW
Grupa ludzi ponad prawem w Polsce.
Witam

Co stało by się z jak±kolwiek inn± organizacj±, gdy jej kadrowi pracownicy mieli za sob± tyle przegranych procesów o gwałty, wyłudzenia, kradzieże, znęcanie się nad niepełnosprawnymi i starymi, przekręty podatkowe i finansowe, nie wykonywanie prawomocnych wyroków s±dowych, obrażanie głowy państwa,  itd., itp. ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-06-22 18:03:42
Autor: hesk
On Wed, 22 Jun 2011 08:59:31 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 nic by sie nie stalo. karawana idzie sobie dalej.
 kat razem ze sprawca nasmiewaja sie z naiwnej ofiary.
 z racji zawodu mialem sporo do czynienia z sadami.
 powiem krotko: to sedzia jest prawem. jego dobra  wola, widzimisie, uprzedzenie do stron itp.
 nie w wiekszosci przypadkow ale znacznej.  szary kowalski to szaraczek w tej machinie.
 keidys moze opowiem wiecej. dzis za wczesnie.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-23 08:18:30
Autor: WW
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
[...]

  nic by sie nie stalo.

Tu się nie zgadzam. Cala organizacja została by publicznie napiętnowana i zdelegalizowana.

Data: 2011-06-23 08:35:39
Autor: he®sk
On Thu, 23 Jun 2011 08:18:30 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>   nic by sie nie stalo.

Tu się nie zgadzam. Cala organizacja została by publicznie napiętnowana i zdelegalizowana.

 wiem do czego zmierzasz. zauwaz, ze w naszym kraju tw wszystkie
 organizacje bez wzgledu na kolor szaty to towarzystwo wzajemnej
 adoracji, mowiac wprost: kruk krukowi oka nie wykole albo zyj  i daj zyc innym. tak to dziala.zwracam tez uwage, ze przypadki
 jednostkowe swiadcza jedynie o istnieniu w organizacji ludzi  przypadkowych. osadzanie na tej podstawie calosci jest bledem.