Grupa pl.soc.polityka...

Data: 2009-05-25 09:31:24
Autor: Tzva Adonai
Grupa pl.soc.polityka...
... już od lat pretenduje do miana siostrzyczki Forum Żydów Polskich.. Tematy
żydowskie dominują na tej grupie dyskusyjnej, więc warto byłoby moim zdaniem
zmodyfikować jej opis usenetowy... Moja propozycja: "pl.soc.polityka - polityka i Żydzi"...

Data: 2009-05-25 11:35:53
Autor: awe
Grupa pl.soc.polityka...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvdohc$akr$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
mysle ze jushula ze juz wszystkim tak zbrzydziles zydow ze juz nie zczas na dyskusje tylko na jakis maly pogromik
awe

Data: 2009-05-25 09:40:30
Autor: Tzva Adonai
Grupa pl.soc.polityka...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
dyskusje tylko na jakis maly pogromik

Nie ma problemu, mogę nawet stawić się w miejscu pogromu na ochotnika, pod
warunkiem, że całe zajście będzie filmowane przez TVN i niemieckie stacje
telewizyjne... Dam się nawet pobić polskiemu motłochowi.. Będę rozpaczliwie
krzyczał po niemiecku: "Polacy mnie biją, ratunku!".. Niemiecki rząd ofiarom
prześladowań narodowościowych zapewnia dom na własność i fajną pracę, jak
dobrze pójdzie to nie będę musiał nawet spłacać kredytu mieszkaniowego
zaciągniętego w Polsce... --

Data: 2009-05-25 11:52:45
Autor: awe
Grupa pl.soc.polityka...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvdp2e$d3u$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
a ile bierzesz za obciecie Ci glowy? moze moglismy cie wymieniac na tego polaka z afganistanu?
awe

Data: 2009-05-25 11:46:30
Autor: MH
Grupa pl.soc.polityka...
.. już od lat pretenduje do miana siostrzyczki Forum Żydów Polskich.. Tematy
żydowskie dominują na tej grupie dyskusyjnej, więc warto byłoby moim zdaniem
zmodyfikować jej opis usenetowy...
Przesadzasz. Ostatnio jakby trochę ucichło lub poprostu znudziło się.

MH

Data: 2009-05-25 11:58:58
Autor: Piotr
Grupa pl.soc.polityka...
Dnia Mon, 25 May 2009 11:46:30 +0200, MH napisał(a):

Przesadzasz. Ostatnio jakby trochę ucichło lub poprostu znudziło się.

Przesadza, bo bardzo by chciał... I robi wszystko, żeby tak wyglądało,
jak pisze. A do pomocy ma paru warzywno-wałkuńskich idiotów.
Piotr

Data: 2009-05-25 12:05:48
Autor: Imię Nazwisko
Grupa pl.soc.polityka...
Użytkownik "Tzva Adonai"

.. już od lat pretenduje do miana siostrzyczki Forum Żydów Polskich.. Tematy
żydowskie dominują na tej grupie dyskusyjnej

Nie dominują ale istotnie zajmuja sporo miejsca, a przyczyn jest zapewne kilka. Jedną z najwazniejszych jest obowiązujący w mainstreamowych mediach nieformalny zakaz zajmowania się tą tematyką  na własną rękę . Jego efektem jest m. in. milczenie nie tylko tych mediów ale i władz polskich po oświadczeniu Israela Singera (ówczesnego przewodniczacego Światowego Kongresu Żydów) z 1996 r. o "upokarzaniu Polski na arenie międzynarodowej" w przypadku odmowy wypłaty kilkudziesięciu miliardów dolarów bliżej nieokreslonym środowiskom żydowskim. Inną przyczyną zainteresowania tematyką żydowską jest solidarność z szykanowanymi ludźmi, którzy ośmielili się napisać lub powiedzieć coś o Żydach niezgodnie z wytycznymi (Michalkiewicz, Wolniewicz, Nowak).

Jak zauważył pewien fizyk o żydowskim imieniu, każdej akcji towarzyszy reakcja. Zainteresowanie tematyką żydowską (które i ciebie nie ominęło, choć przyczyny są zapewne inne) jest właśnie taką reakcją.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-25 13:39:34
Autor: cirrus
Grupa pl.soc.polityka...
[...]

Lepiej by było, aby "miłośnicy" żydów mieli oddzielna grupę.

--
stevep

Data: 2009-05-25 13:44:12
Autor: Panslavista
Grupa pl.soc.polityka...
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja propozycja: "pl.soc.polityka - polityka i Żydzi"...

Lepiej by było, aby "miłośnicy" żydów mieli oddzielna grupę.

Stefa, a są tacy? Bo ja wśród gojów nie widzę, a to znaczy, że miłośnikami
żydków są same żydki, ale też nie wszyscy...  Stąd zamiast dopierdalać się
do polskiej grupy żydzi i ich fani niech sobie założą swoją grupę...

Data: 2009-05-25 13:56:39
Autor: cirrus
Grupa pl.soc.polityka...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gve0s5$q51$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wystarczyloby, aby automat kierował posty ze słowem żyd ewentualnie parch do wlasciwej grupy.

--
stevep

Data: 2009-05-25 15:44:43
Autor: awe
Grupa pl.soc.polityka...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvdujo$uv0$1news.vectranet.pl...
[...]

jesli chodzi o parch podwojnie bylbys kasowany...wojna kilerow, chcialbym to zoabczyc,
awe

Grupa pl.soc.polityka...