Grupa pl.soc.polityka...

Data: 2009-05-25 13:39:34
Autor: cirrus
Grupa pl.soc.polityka...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvdohc$akr$1inews.gazeta.pl...
.. już od lat pretenduje do miana siostrzyczki Forum Żydów Polskich..
Tematy żydowskie dominują na tej grupie dyskusyjnej, więc warto byłoby
moim zdaniem zmodyfikować jej opis usenetowy...
Moja propozycja: "pl.soc.polityka - polityka i Żydzi"...

Lepiej by było, aby "miłośnicy" żydów mieli oddzielna grupę.

--
stevep

Data: 2009-05-25 13:44:12
Autor: Panslavista
Grupa pl.soc.polityka...
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja propozycja: "pl.soc.polityka - polityka i Żydzi"...

Lepiej by było, aby "miłośnicy" żydów mieli oddzielna grupę.

Stefa, a są tacy? Bo ja wśród gojów nie widzę, a to znaczy, że miłośnikami
żydków są same żydki, ale też nie wszyscy...  Stąd zamiast dopierdalać się
do polskiej grupy żydzi i ich fani niech sobie założą swoją grupę...

Data: 2009-05-25 13:56:39
Autor: cirrus
Grupa pl.soc.polityka...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gve0s5$q51$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wystarczyloby, aby automat kierował posty ze słowem żyd ewentualnie parch do wlasciwej grupy.

--
stevep

Data: 2009-05-25 15:44:43
Autor: awe
Grupa pl.soc.polityka...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvdujo$uv0$1news.vectranet.pl...
[...]

jesli chodzi o parch podwojnie bylbys kasowany...wojna kilerow, chcialbym to zoabczyc,
awe

Grupa pl.soc.polityka...