Grupa poludnie: Krakow, Katowice - jest drynda do obejrzenia

Data: 2009-03-14 09:36:56
Autor: doktorski
Grupa poludnie: Krakow, Katowice - jest drynda do obejrzenia
6, tu doktorski;

Ja wiem, ze robie sie juz z tym nudny ale to juz raczej koncowka...

Mam drynde do obejrzenia w miejscowosci Przeciszow. Bylby ktos chetny
do pomocy? Jesli tak, to zapraszam na priva.

pzdr, dr
FJR/525

Grupa poludnie: Krakow, Katowice - jest drynda do obejrzenia