Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Data: 2010-06-24 22:20:53
Autor: awe
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d
Data: 2010-06-24 20:30:31
Autor: Eulalia Browarek
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i00eip$hi1$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Grupa-powodzian-z-Sandomierza-chce-pozwac-rzad,wid,12409932,wiadomosc.html?ticaid=1a67e&_ticrsn=3

Buchacha... frajerzy wybudowali się na terenie, który jest zalewany od 30 000 lat, z częstotliwo¶ci± co 8-12 lat i chc± się teraz s±dzić?

Zennon

Data: 2010-06-24 22:32:01
Autor: raff
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rzą d
W dniu 2010-06-24 22:30, Eulalia Browarek pisze:
UĹĽytkownik "awe"<fakej2345@poczta.onet.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Grupa-powodzian-z-Sandomierza-chce-pozwac-rzad,wid,12409932,wiadomosc.html?ticaid=1a67e&_ticrsn=3

Buchacha... frajerzy wybudowali siÄ™ na terenie, ktĂłry jest zalewany od 30
000 lat, z częstotliwością co 8-12 lat i chcą się teraz sądzić?

Zennon

A jak to Zennon inaczej piszczal, jak mu domek w Krakowie podmywalo ;-)

R.

Data: 2010-06-24 20:35:59
Autor: Eulalia Browarek
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i00fcc$hka$2news.onet.pl...
[...]

Masz na my¶li to, że pomagałem trochę innym przy powodzi ? To co¶ złego?

Zennon

Data: 2010-06-24 22:38:28
Autor: raff
[...]

Masz na myśli to, że pomagałem trochę innym przy powodzi ? To coś złego?

Zennon

Buahahaha, juz ty dobrze wiesz co mam na mysli ;-)

R.

Data: 2010-06-24 20:40:24
Autor: Eulalia Browarek
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i00fof$ksu$1news.onet.pl...
[...]

Dawaj linka. Następny lewicowy kłamczuszek.

Zennon

Data: 2010-06-24 22:42:17
Autor: raff
[...]

Do czego linka ? Do twojego piskania o powodzi "Ratunkuuuuu, zalewa miee" ?

R.

Data: 2010-06-24 20:44:04
Autor: Eulalia Browarek
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i00fvk$ksu$2news.onet.pl...
[...]

Idziesz w ¶lady prezia w lewackich klamstewkach ;) Widzę, że to powszechne w PiSie. A Oleksego już kochasz, czy jeszcze nie ?

Zennon

Data: 2010-06-24 22:46:58
Autor: raff
[...]

;-)

[...]

?

Idziesz w ślady prezia w lewackich klamstewkach ;) Widzę, że to powszechne w
PiSie. A Oleksego juĹĽ kochasz, czy jeszcze nie ?

Jakich klamstewkach ? A nie biegales tu z podkulonym ogonem i jajkami na wierzchu ? ;-)

R.

Data: 2010-06-24 20:48:34
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Nudzisz lewacki klamczuszku.

Zennon

Data: 2010-06-24 23:51:18
Autor: awe
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i00gb2$ebq$1tioat.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ale zenon raff nie jest jedyna osoba ktora pamieta jaka traume przechodziles. doslownie myslalem ze ci dopm zmylo
awe

Data: 2010-06-25 00:34:59
Autor: Lorn
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d
awe pisze:

dopm zmylo

Co to takiego? :>

Data: 2010-06-25 00:57:19
Autor: awe
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i00mis$28e$4news.onet.pl...
awe pisze:

dopm zmylo

Co to takiego? :>
-- -- -- -- --
domysl sie mozdzaku
awe

Data: 2010-06-25 01:02:45
Autor: Lorn
awe pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i00mis$28e$4news.onet.pl...
awe pisze:

dopm zmylo
Co to takiego? :>
-- -- -- -- --
domysl sie mozdzaku

Dysponujesz translatorem... Z waszego na nasze? :>

Data: 2010-06-25 08:10:08
Autor: Bombelek
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i00jte$vcs$1news.onet.pl...

[...]

Nie masz nic do powiedzenia PSYCHOPATO więc się zamknij!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-26 00:40:39
Autor: awe
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c24483d$0$17094$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
tyle czasu was lecza i nic? medycyna bezsilna? zacznijcie sie leczyc prywatnie
awe

Data: 2010-06-24 22:48:41
Autor: Lorn
Eulalia Browarek pisze:
[...]

E-tam... Nie ma do kogo się przytulić. :)

Data: 2010-06-24 22:51:31
Autor: raff
[...]

Oho, i kto to ? Porn sie zjawia ? ;)

A potem marudzi "wycieczki osobiste", zabawny troll.

Data: 2010-06-24 22:52:30
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

Oho

I już się musiałeś przytulić? A sio!

Data: 2010-06-24 22:53:36
Autor: raff
[...]

Fajnie Porn, a teraz spierdalaj.

R.

Data: 2010-06-24 22:55:56
Autor: raff
W dniu 2010-06-24 22:54, Lorn pisze:
raff pisze:
[...]

Przeciez to ty przylazles, cwoku. Dlatego ci mowie spierdalaj.

R.

Data: 2010-06-24 22:58:15
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

Tobie sieroto odpowiedziałem? :> Przytulaj się do Eulalii Browarek :) Ile razy mam powtarzać SIO!

Data: 2010-06-24 23:00:45
Autor: raff
[...]

Powiedz jeszcze raz sio, a potem mozesz juz spierdalac ;)

R.

Data: 2010-06-24 23:02:11
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

Uparty troll jesteĹ›... SIO!

Data: 2010-06-25 00:10:27
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

Raff... Jeszcze raz taki numerek, a nie ja spierdalać będę... Tylko ty będziesz biedny... :)

Data: 2010-06-25 00:58:03
Autor: awe
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

raff pisze:
[...]

I już się musiałe¶ przytulić? A sio!

Fajnie

SIO!

Przeciez to ty przylazles

Tobie sieroto odpowiedziałem? :> Przytulaj się do Eulalii Browarek :) Ile razy mam powtarzać SIO!

-- -- -- -- -- -- -
Lorn paszol won jak cie raff grzecznie prosi. Nie dociera cos?
awe

Data: 2010-06-25 00:58:01
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

A SIO pajacu!

jak cie raff grzecznie prosi. Nie dociera cos?

Już on mnie grzecznie wyprosił... Zapamiętam tę grzeczno¶ć :)

Data: 2010-06-25 08:51:24
Autor: cyc
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i00f97$e1t$1tioat.net...

[...]

To pisowcy a wiec glupcy , roszczeniowcy , nieroby i cwaniaki .

cyc

Data: 2010-06-24 22:23:55
Autor: u2
W dniu 2010-06-24 22:20, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Grupa-powodzian-z-Sandomierza-chce-pozwac-rzad,wid,12409932,wiadomosc.html?ticaid=1a67e&_ticrsn=3

Nie dziwię się im. Ja sam wydałem piarowsk± wojnę szczylom z peło już
parę lat temu.

Data: 2010-06-25 08:09:27
Autor: Bombelek
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c23bede$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, a co zrobiłe¶? Obiłe¶ szczylom pryszczate buĽki? No to BOHATER z ciebie! Prawie jak prezes PiS!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-24 22:29:07
Autor: Tomy M.
[...]

Chyba czytaj± FAKT:
http://www.fakt.pl/artykuly,Tusk-pociesza-powodzian,75477,0,4,1,0,0,0.html

i mój komenatrz z wczorajszej nocy 24.06.2010 02:17

<<<
Ci ludzie to frajerzy ...
Żaden z nich nie wnosi sprawy do S±du ... podczas gdy s± spore szanse aby wygrać CAŁKOWITE ODSZKODOWANIE + ZADO¦ĆUCZYNIENIE ZA STRATY MORALNE. Dlaczego? łatwo dowie¶ć że Państwo nie zapewniło nawet minimalnej ochrony np. nie przedstawiaj±c ŻADNYCH INFORMACJI O ZAGROŻENIU aż do 15 maja wieczorem ... podczas gdy na grupie dyskusyjnej pl.misc.meteorologia już 12 maja hobby¶ci prognozowali powódĽ i to bardzo dokładnie. Jaki z tego wniosek? Pieni±dze podatników s± marnowane na sponsorowanie IMGW, więc podatanik/obywatel może się domagać z tego powodu odszkodowania.

Swoj± drog± to niech dobrze przygotuj± linie zarzutów.
Jeden z podstawowych zarzutów to BRAK OSRZEŻENIA!!!

Tomy M.

Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rz±d