Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rząd

Data: 2010-06-24 22:23:55
Autor: u2
Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rząd
W dniu 2010-06-24 22:20, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Grupa-powodzian-z-Sandomierza-chce-pozwac-rzad,wid,12409932,wiadomosc.html?ticaid=1a67e&_ticrsn=3

Nie dziwię się im. Ja sam wydałem piarowską wojnę szczylom z peło już
parę lat temu.

Data: 2010-06-25 08:09:27
Autor: Bombelek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c23bede$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, a co zrobiłeś? Obiłeś szczylom pryszczate buźki? No to BOHATER z ciebie! Prawie jak prezes PiS!

--

Bąbel-ek

Grupa powodzian z Sandomierza chce pozwać rząd