Grupa psychopatow ?

Data: 2009-11-25 10:39:16
Autor: cyc
Grupa psychopatow ?
Zaczynam odnosic wrazenie , ze grupa skumulowala nadreprezentatywna ilosc psychopatow i innej masci szalencow reprezentujacych rozne nurty ideowo-polityczne .
Objawia sie to roznymi zachowaniami . A to odmienosc ocen w komentowaniu opisywanych zjawisk rodzi u chorych grozby pobicia , grozby skladania doniesien do organow scigania , czy innymi blizej niesprecyzowanymi grozbami , za co ? , tylko sam Bog wie , a to mnozenie nickow , ktorych co niektorzy maja nawet po kilka a to uparte i nie chciane ,  nie znajdujace z natury swojego miejsca  na grupie "polityka " tresci natury religijnej a to umieszczanie w postach rzadko normalnie spotykanych wulgaryzmow , itd .
Czasem sobie zadaje pytanie , jak pewnie wiekszosc tych normalnych tutaj , " co ja tu robie ? ".
Przeciez to tak , jakby czlowiek dobrowolnie zamknal sie w domu wariatow !.
Po co komu np. kilka nickow ? a wiem o czym pisze bo przy okazji aktywnego nie tak dawno tutaj , jeszcze innego psychopaty " kasownika " zadalem sobie nieco trudu i analizowalem czesc postow pod katem ich autorow . No przeciez owo ukrywanie sie pod roznymi nickami moze byc wylacznie przejawem choroby psychicznej a nie podyktowana potrzeba anonimowosci bo przeciez kazden nick takim jest .
Sa tacy , ktorzy polemizuja sami ze soba !! naprawde ! ......a moze tylko po to aby nie dac sie zlapac , ze to ta sama osoba ? . Tylko dlaczego ? .
No coz . Swiat jest dziwny , jak spiewal Niemen a pewnie i w opisanym zakresie przejawia sie owa dziwnosc .
Nie nawoluje nawet do normalnosci bo przeciez psychicznie chory najczesciej z choroby sobie sprawy nie zdaje i zawsze znajduje "racjonalne " wytlumaczenie . swoich nieracjonalnych zachowan .

cyc

Data: 2009-11-25 01:53:44
Autor: Antenka
Grupa psychopatow ?
On 25 Lis, 10:39, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Biedaczek, naprawdę ci współczuję, Cycu, że musisz to wszystko ze mną
wytrzymywać. Przepraszam :-((

Antenka

Data: 2009-11-25 10:58:00
Autor: cyc
Grupa psychopatow ?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a1bffcd3-d59d-442f-beb7-e31f394cc382m26g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nalezysz do jednej z opisanych grup

cyc

Data: 2009-11-25 02:17:11
Autor: Antenka
Grupa psychopatow ?
Nalezysz do jednej z opisanych grup<

A ty oczywiście nie, bo jesteś ok? :D

Antenka

Data: 2009-11-25 11:25:29
Autor: Jadrys
Grupa psychopatow ?
cyc pisze:
Zaczynam odnosic wrazenie , ze grupa skumulowala nadreprezentatywna ilosc psychopatow i innej masci szalencow reprezentujacych rozne nurty ideowo-polityczne .

cyc

Ale to chyba dobrze? Przez to grupa jest ciekawsza.. Co by było jakby pozostali tu  tylko sami "wklejacze" linków?

Data: 2009-11-25 02:29:22
Autor: Antenka
Grupa psychopatow ?

Ale to chyba dobrze? Przez to grupa jest ciekawsza.. Co by było jakby pozostali tu  tylko sami "wklejacze" linków? <

No jak to co? Cyc wreszcie byłby usatysfakcjonowany i ugotowałby się
we własnym sosie jak pulpet :D

Antenka

P.s. Nie ma jak smouwielbienie hihihi ;-)

Data: 2009-11-25 11:50:02
Autor: cyc
Grupa psychopatow ?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dd00992d-7255-4a73-a363-c01953cc04e7j4g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

Nie rozumiesz co czytasz w takim samym stopniu jak tego o czym piszesz !.

cyc

Data: 2009-11-25 11:55:46
Autor: Jadrys
Grupa psychopatow ?
Antenka pisze:
[...]

Ee, cyc mi nie wygląda na zadufanego w siebie bufona :-\

Data: 2009-11-25 03:10:41
Autor: Antenka
Grupa psychopatow ?
On 25 Lis, 11:55, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> P.s. Nie ma jak smouwielbienie hihihi ;-)

Ee, cyc mi nie wygląda na zadufanego w siebie bufona :-\

Ale lubi coś wmawiać. On myśli, że ja go nie rozumiem :D. A czy on sam
siebie rozumie? ;-)

Antenka

Data: 2009-11-25 12:27:46
Autor: Jadrys
Grupa psychopatow ?

Antenka pisze:

[...]

Myślę że On sie tylko z Tobą przekomarza, ponieważ cię lubi, tzn. lubi z Tobą dyskutować.

Data: 2009-11-25 11:28:06
Autor: cyc
Grupa psychopatow ?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hej0mn$v6i$2news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Przeciez nie o wklejaczy mi chodzi , ani o tych ktorzy owe wklejenia komentuja , tylko o typy zachowan wobec innych grupowiczow .

cyc

Data: 2009-11-25 12:28:12
Autor: mkarwan
Grupa psychopatow ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:heiu08$qep$1news.onet.pl...
Zaczynam odnosic wrazenie , ze grupa skumulowala nadreprezentatywna ilosc psychopatow i innej masci szalencow reprezentujacych rozne nurty ideowo-polityczne .
(...)
Nie nawoluje nawet do normalnosci bo przeciez psychicznie chory najczesciej z choroby sobie sprawy nie zdaje i zawsze znajduje "racjonalne " wytlumaczenie . swoich nieracjonalnych zachowan .

Zastanów się na tymi dwoma zdaniami!

Grupa psychopatow ?