Grupa psychopatow ?

Data: 2009-11-25 11:25:29
Autor: Jadrys
Grupa psychopatow ?
cyc pisze:
Zaczynam odnosic wrazenie , ze grupa skumulowala nadreprezentatywna ilosc psychopatow i innej masci szalencow reprezentujacych rozne nurty ideowo-polityczne .

cyc

Ale to chyba dobrze? Przez to grupa jest ciekawsza.. Co by było jakby pozostali tu  tylko sami "wklejacze" linków?

Data: 2009-11-25 02:29:22
Autor: Antenka
Grupa psychopatow ?

Ale to chyba dobrze? Przez to grupa jest ciekawsza.. Co by było jakby pozostali tu  tylko sami "wklejacze" linków? <

No jak to co? Cyc wreszcie byłby usatysfakcjonowany i ugotowałby się
we własnym sosie jak pulpet :D

Antenka

P.s. Nie ma jak smouwielbienie hihihi ;-)

Data: 2009-11-25 11:50:02
Autor: cyc
Grupa psychopatow ?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dd00992d-7255-4a73-a363-c01953cc04e7j4g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

Nie rozumiesz co czytasz w takim samym stopniu jak tego o czym piszesz !.

cyc

Data: 2009-11-25 11:55:46
Autor: Jadrys
Grupa psychopatow ?
Antenka pisze:
[...]

Ee, cyc mi nie wygląda na zadufanego w siebie bufona :-\

Data: 2009-11-25 03:10:41
Autor: Antenka
Grupa psychopatow ?
On 25 Lis, 11:55, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> P.s. Nie ma jak smouwielbienie hihihi ;-)

Ee, cyc mi nie wygląda na zadufanego w siebie bufona :-\

Ale lubi coś wmawiać. On myśli, że ja go nie rozumiem :D. A czy on sam
siebie rozumie? ;-)

Antenka

Data: 2009-11-25 12:27:46
Autor: Jadrys
Grupa psychopatow ?

Antenka pisze:

[...]

Myślę że On sie tylko z Tobą przekomarza, ponieważ cię lubi, tzn. lubi z Tobą dyskutować.

Data: 2009-11-25 11:28:06
Autor: cyc
Grupa psychopatow ?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hej0mn$v6i$2news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Przeciez nie o wklejaczy mi chodzi , ani o tych ktorzy owe wklejenia komentuja , tylko o typy zachowan wobec innych grupowiczow .

cyc

Grupa psychopatow ?