Grupa publiczna STRAJK PRZEDSIĘBIORCÓW 2020 | Facebook

Data: 2020-05-24 00:11:49
Autor: boukun
Grupa publiczna STRAJK PRZEDSIĘBIORCÓW 2020 | Facebook
Data: 2020-05-23 18:19:48
Autor: Jacek Bialy
Grupa publiczna STRAJK PRZEDSIĘBIORCÓW 2020 | Facebook
https://www.facebook.com/groups/2979680645434881/permalink/3081622
028574075/

Buuuu ha-ha-ha!

Gostek dzwoni do oficera dyżurnego i składa donos na TVP, że wymyśliła pandemię. Oficer przyjmuje i pyta co jeszcze. Tamten mu robi wykład na temat śmiertelnosci koronawirusa i zwykłej grypy, a potem go przepytuje, co on o tym myśli.
Ja oficerem dyżurnym nie jestem boukun, dlatego mam sporo czasu na myślenie, więc powiem tak - dzwoniący miesza skutek z przyczyną. Śmiertelność jest niska, ale tam gdzie od razu dmuchali na zimne. Inni być może nie mieli ku temu powodu, ale w takiej Lombardii czy Brazylii nikt dzisiaj nie zadzwoni z pretensjami, że to jest zwykła grypa.

JB

Grupa publiczna STRAJK PRZEDSIĘBIORCÓW 2020 | Facebook