Grupa staje sie grupa idiotow

Data: 2009-10-11 19:18:42
Autor: awe
Grupa staje sie grupa idiotow
Paszol won, nie wnosisz zadnej merytorycznej dyskusji. Tacy jak ty sa najwiekszymi szkodnikami w Polsce

awe

Data: 2009-10-11 20:33:52
Autor: Konstanty Wycirowski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hat3sg$nib$1news.onet.pl...
Paszol won, nie wnosisz zadnej merytorycznej dyskusji. Tacy jak ty sa najwiekszymi szkodnikami w Polsce

awe
Po takich jak wy!

Data: 2009-10-11 21:58:46
Autor: awe
Grupa staje sie grupa idiotow

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:hat8fn$uh2$1news01.versatel.de...

[...]

Nie, jeszcze jestes ty i paru innych, a potem baardzo dlugo nic....sami porzadni polacy, porzadniejsi i najporzadniejsi, a dopiero potem ja - na samym koncu. Parchy pierwsze - dzis jestem uprzejmy
awe

Grupa staje sie grupa idiotow