Data: 2012-05-02 01:59:35 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze, wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże. |
|
Data: 2012-05-02 03:45:29 | |
Autor: marcin | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się tak byc nie moze. wal do komendanta, niech sie tym zajmie. |
|
Data: 2012-05-02 07:30:01 | |
Autor: DoQ | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 02-05-2012 03:45, marcin pisze:
tak byc nie moze. Komendanta Metyliskiego?? :) -- Pozdr. |
|
Data: 2012-05-02 08:16:10 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 03:45, marcin pisze:
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze: A co ma jakiś komendant do jakości tych samochodów? |
|
Data: 2012-05-02 11:18:12 | |
Autor: to | |
Grupa szmelcwagena | |
begin anacron
A co ma jakiś komendant do jakości tych samochodów? Na razie nie wiadomo, ale jak pójdziesz to może się dowiesz. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-05-02 08:13:01 | |
Autor: tryton | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się no to ładnie zarzynasz samochody |
|
Data: 2012-05-02 08:15:15 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 08:13, tryton pisze:
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze: Oj tam, od razu ja. Jak niby zarznąłem np. klimę? :) |
|
Data: 2012-05-02 10:18:28 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Grupa szmelcwagena | |
Użytkownik "anacron" no to ładnie zarzynasz samochody Nie poczekałeś aż się rozgrzeje tylko od razu dałeś na Low ;-) |
|
Data: 2012-05-02 13:16:56 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 10:18, Przemysław Czaja pisze:
Ta, ale to climatronic był na automacie :) |
|
Data: 2012-05-02 16:39:41 | |
Autor: zho | |
Grupa szmelcwagena | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:jnr56k$ot1$1mx1.internetia.pl... W dniu 2012-05-02 10:18, Przemysław Czaja pisze:A biegi zmieniales jak ruski w polonezie pierwyj wtoroj trietij czetwiortyj piatoj ..... A tepier rakietin Pozdrawiam ZHO www.akwa.aip.pl |
|
Data: 2012-05-02 08:44:46 | |
Autor: news-gazeta | |
Grupa szmelcwagena | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:jnptgj$i9n$2mx1.internetia.pl...
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się Stary, a czego Ty sie spodziewales? Przeciez to najwieksze szmelce jakie jeżdzą po drogach. Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne prawdziwe marki są tańsze ;) Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2012-05-02 08:56:20 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 08:44, news-gazeta pisze:
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości Ale te Octavie to chwalą sobie raczej. Audio jakieś średnie, przynajmniej na głośnikach oszczędzali. W środku chamskie plastiki jak w Ładzie, ale nawet ładnie to wygląda, tylko, że w dotyku niemiłe. Jednak spodziewałem się większej trwałości. We firmie mamy Aurisy i Ceed'y jako flotę i te mają też co chwile innego kierowcę, niektóre już po 200 kkm wykręcone i jakoś to jeździ i się nie psuje. A i nie ma popielniczki, co mnie rozbawiło niesamowicie. Po 300km bolą trochę plecy zarówno w pasku jak i octavi. Wszędzie niby te same TDI, ale osobiście miałem wrażenie, że w pasku jakoś kulturalniej te TDI pracuje, ale to może tylko moje złudzenie. |
|
Data: 2012-05-02 09:11:46 | |
Autor: Myjk | |
Grupa szmelcwagena | |
Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron
A i nie ma popielniczki, co Trzeba sobie dokupić, i z tego co wiem mało to nie kosztuje. Dlatego widocznie tyle petów za okno leci. -- Pozdor Myjk http://rejestratory-trasy.pl |
|
Data: 2012-05-02 10:54:00 | |
Autor: Irokez | |
Grupa szmelcwagena | |
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:19gsgtyfdh2k5.dlgmyjk.org...
Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron na poważnie? czy jaja sobie robisz? buhaha.. PS. nie miałem, nie mam i nie zamierzam mieć szmelcwagena -- Irokez |
|
Data: 2012-05-02 13:32:46 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 09:11, Myjk pisze:
Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron Znalazłem, zestaw palacza się to nazywa, dostaje się zapalniczkę zamiast zaślepki i popielniczkę. LOL. To faktycznie wyjaśnia, dlaczego widzę często na drodze (szczególnie nocą to widać) pety lecące za okno. |
|
Data: 2012-05-02 09:13:56 | |
Autor: Myjk | |
Grupa szmelcwagena | |
Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron
Po 300km bolą trochę plecy zarówno w pasku Aha, no i nie porwónuj Octavii do Passata. Odpowiednikiem Skody do VW Passata jest Superb. Octavia to VW Golf. Stąd zapewne Twoje wrażenie jest dobre, Passat jest z pewnością lepiej wyciszony. -- Pozdor Myjk http://rejestratory-trasy.pl |
|
Data: 2012-05-02 14:33:29 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Grupa szmelcwagena | |
anacron wrote:
Wszędzie niby te same Pewnie kwestia wyciszenia. Zreszta to nawet nie jest ta sama klasa aut. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2012-05-05 11:48:38 | |
Autor: The_EaGle | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 08:44, news-gazeta pisze:
Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne Dokładnie tak, ja się cieszę że tak jest. Dzięki temu 3-4letnia alfa 159 kosztuje 45-50tys zł w bardzo dobrym stanie a lagunę czy 508 będzie można kupić za 40-45tys po 3 latach. Tak samo z fordami które mi akurat pasują czy innymi "psującymi się" samochodami... -- Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2012-05-05 21:28:01 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Grupa szmelcwagena | |
On 2012-05-05 11:48, The_EaGle wrote:
W dniu 2012-05-02 08:44, news-gazeta pisze: Nie jestem mechanikiem, ale znajomy, ktry nim jest pokazywa mi rne "ciekawostki" konstrukcyjne tych zacnych samochodw - przekonasz si zapewne gdy bdziesz uytkowa. Czasem jak do niego wpadam, to a zauj, e nie mam aparatu ze sob - bo to co "wyprawia si" w samochodzie ktry ma 5 lat woa o pomst -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-05-05 22:43:30 | |
Autor: The_EaGle | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-05 21:28, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
On 2012-05-05 11:48, The_EaGle wrote: Piszesz konkretnie o jakim samochodzie? I druga uwaga. Mechanik si specjalizuje w...? -- Pozdrawiam Rafa |
|
Data: 2012-05-07 13:28:45 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Grupa szmelcwagena | |
On 2012-05-05 22:43, The_EaGle wrote:
W dniu 2012-05-05 21:28, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze: Ten akurat ktry widziaem, to alfa 156, 2.4jtd o ile dobrze pamitam. I druga uwaga. Mechanik si specjalizuje w...? Nie specjalizuje si. Ale zna si na tym co robi. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-05-02 09:32:04 | |
Autor: Arek | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się Takie czasy, kryzys itp. Ludzie mają mniejsze wymagania to firmy podążają za ich oczekiwaniami. A. |
|
Data: 2012-05-02 11:23:24 | |
Autor: to | |
Grupa szmelcwagena | |
begin Arek
Takie czasy, kryzys itp. Ludzie mają mniejsze wymagania to firmy To prawda, kiedyś to były auta, np. silnik w 125p czy w Polonezie formalnie wymagał remontu często już następnego dnia po opuszczeniu fabryki (nie trzymał wymiarów fabrycznych) jeśli mechanicy mieli akurat gorszy dzień. Albo ten legendarnej trwałości 126p, w którym mojemu ojcu odpadł silnik podczas jazdy. Albo jeszcze wcześniejszy cud techniki motoryzacyjnej pt. Syrena, w której przeguby były elementem eksploatacyjnym, jak teraz klocki hamulcowe. Ach, kiedyś to były auta! A teraz to sam szmelc produkują, ale tak to jest gdy auta projektują księgowi, a nie inżynierowie. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-05-02 13:49:22 | |
Autor: J.F | |
Grupa szmelcwagena | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomości
Ach, kiedyś to były auta! A teraz to sam szmelc produkują, ale tak to jest A zebys wiedzial, taka sierra mozna bylo 20 lat jezdzic i pod auto nie zagladac :-) J. |
|
Data: 2012-05-02 12:13:32 | |
Autor: to | |
Grupa szmelcwagena | |
begin J.F
A zebys wiedzial, taka sierra mozna bylo 20 lat jezdzic i pod auto nie Tak, a Granadą 120. ;-) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-05-02 15:09:44 | |
Autor: Arek | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 14:13, to pisze:
begin J.FA dla kogo ten wywiad? A. |
|
Data: 2012-05-02 16:17:53 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Grupa szmelcwagena | |
Użytkownik "J.F" A zebys wiedzial, taka sierra mozna bylo 20 lat jezdzic i pod auto nie zagladac :-) Dlatego, teraz co trzecie auto na ulicy to sierra, co czwarte granada, co drugie golf I, i cała masa syrenek, borewiczów i skody 105 - auta nie do zarżnięcia :) |
|
Data: 2012-05-03 13:17:18 | |
Autor: J.F. | |
Grupa szmelcwagena | |
Dnia Wed, 2 May 2012 16:17:53 +0200, Przemysaw Czaja napisa(a):
Uytkownik "J.F" Sierre przestali robic 21 lat temu :-( J. |
|
Data: 2012-05-04 22:45:22 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Grupa szmelcwagena | |
On 2012-05-03 13:17, J.F. wrote:
Dnia Wed, 2 May 2012 16:17:53 +0200, Przemysaw Czaja napisa(a): Ciekawsze jednak np. E34, E32 ktrych nadal jest sporo, niektrych w cakiem niezym stanie (niektre, majce ju 23-25lat) Znajomy gdzie wynalaz piknie utrzyman E32 wanie. Myl, e stanem mogaby konkurowa z 5-7mio letnimi samochodami. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-05-05 11:59:11 | |
Autor: The_EaGle | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-04 22:45, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
Sierre przestali robic 21 lat temu :-( Znajomy gdzie wynalaz piknie utrzyman E32 wanie. Myl, e stanem Niezy stan jest w rodku bo jak sie produkuje samochd za dzisiejsze 160 tys a nie za 50 tys to mona tam zastosowa 2-3 razy lepsze materiay wykoczeniowe. Jednak jak wskazuje praktyka silniki BMW nie pokonuj 2-3 razy wikszych przebiegw ni np w corolli za 50 tys z. Powoka antykorozyjna te nie jest na 20-30 lat. W zwizku z tym nie wierze e samochd z pierwszych lat 90tych majcy minimum 300tys km bdzie w lepszym stanie ni 5 letni z przebiegiem 100tys km. To po prostu fizycznie nie moliwe. Wyjtek moe stanowi jaki kolekcjonerski egzemplarz ktry nic nie jedzi ale by wietnie serwisowany. JEDNAK nawet wtedy technika z lat 90tych a dzi to dwie dekady rozwoju samochodw, choby bezpieczestwo, zuycie paliwa itd. Do tego dochodzi serwisowanie auta 20 letniego gdzie rozlecie sie moe dosownie wszystko w kadej chwili cznie z gum czy zupenie nie psujcymi si w 5 letnim aucie rzeczami. -- Pozdrawiam Rafa |
|
Data: 2012-05-05 21:21:42 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Grupa szmelcwagena | |
On 2012-05-05 11:59, The_EaGle wrote:
W dniu 2012-05-04 22:45, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze: Zobaczymy jak prb czasu znios obecne konstrukcje, ale zdziwiby si dugowiecznoci wielu starszych, np: M50 (2.5l, 2.8l rzdowa 6-tka), M42 wanie, wiele inncyh. Powoka antykorozyjna te nie jest na 20-30 lat. W zwizku z tym nie Nie wiem ile kilometrw ma przejechany obecny M42 ktry jest w obecnej rajdwce (myl, e z duym prawdopodobiestwem ponad 300kkm), ale jego stan techniczny jest doskonay. Rwna kompresja, rwna praca bez jakichkolwiek zajkni, idealnie stabilne wolne obroty. Od ponad 1.5 roku wykorzystywany gwnie w zakresie obrotw 4500-7300 + dojazdwki. To po Bezpieczestwo jedynie bierne jest gorsze i nie we dotyczy to wszystkich egzemplarzy. Reszta, czyli elementy zawieszenia to czci eksploatacyjne. Jeli kto jest rozsdnym uytkownikiem i zwraca uwag na ich stan (np. jak ja), to te samochodu jakoci prowadzenia zaskocz wikszo wozide na naszych drogach. Do tego dochodzi Wanie jestem na etapie budowy drugiej rajdowej e30-tki (w tym momencie przgotowuje do piaskowania i lakierowania) i mog Ci powiedzie, e naprawd mona si zdziwi. Np. uszczelki okien, drzwi majce ju 22 lata s miciutke jak nowe. Pod wzgldem korozji owszem znajdzie si kilka miejsce gdzie praktykowaem: wytnij, sfabrykuj, wklej. Jednake np. progi, podnice, nadkola s w idealnym stanie - nawet powoka farby nie jest uszkodzona. Zwr rwnie uwag na to ile ich nadal jedzi po naszych drogach - dla testu poszukaj innych 20-25 latkw. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-05-02 13:44:40 | |
Autor: anacron | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 2012-05-02 09:32, Arek pisze:
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze: Od spełniania marzeń polaków to są "handlarze" oferujący auta za połowę ceny za jaką można kopić "podobne" za granicą. W zeszłym roku jeździłem zastępczym avensisem. Auto wyglądało na styrane lekko już, ale mimo to, żaden plastik nie trzeszczał i nic się nie popsuło, a tu - ja rozumiem w zbieg okoliczności - ale jednak. |
|
Data: 2012-05-02 10:59:10 | |
Autor: Krzysztof Magosa | |
Grupa szmelcwagena | |
W dniu 02.05.2012 01:59, anacron pisze:
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się Na ich miejscu obciążyłbym Cię kosztami, haha ;-) Pzdr. |
|
Data: 2012-05-02 11:17:42 | |
Autor: to | |
Grupa szmelcwagena | |
begin anacron
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się Nie sikaj tym razem pod maskę i będzie dobrze! -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |