Grupa szmelcwagena

Data: 2012-05-02 11:17:42
Autor: to
Grupa szmelcwagena
begin anacron
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
co pierdolnie jutro, albo pojutrze.

Nie sikaj tym razem pod maskę i będzie dobrze!

Grupa szmelcwagena