Grupowe pisiki , to nie durnie !!

Data: 2011-11-03 20:55:42
Autor: MH
Grupowe pisiki , to nie durnie !!
Te grupowe pisiki , to raczej durniami nie byli.. Dlaczego ??

1) Ano chociażby dlatego , że jest ich brak na grupie !!
2) Wszyscy chyba pamiętamy Prawe i Sprawiedliwe wyczyny Wykładowcy Prawa
Międzynarodowego na UW...
   Karski się zowie...  TAAAK !! To ten co złożył pozew na tego pilota , co
odmówił lotu !!
   Jak dalej ktoś nie kojarzy , podpowiem....  Poseł ma ksywę "MELEX" !!!

3) Jarku,Jarku , dej mi cosik pedzieć.....   A GÓWNO !!  Fuhrer się boi !!

4) Wczoraj był dzień (albo przedwczoraj) szczególny..  Gdzie był fuhrer ??

A róbta co chceta , jajca mu jeszcze wylizajcie ... Aha , i o Obrońcy Stoczni
też nie zapomnijcie !!

Data: 2011-11-04 15:52:28
Autor: raff

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j8uv4e$6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znow sie Hajduk najebales ? W czwartek ??

R.

Grupowe pisiki , to nie durnie !!