Grupowi podżegacze!

Data: 2010-10-21 14:06:55
Autor: Zahir
Grupowi podżegacze!
Znajomy powiedział mi wprost: na tym forum są prowokatorzy. PiS. CELOWO uzywają chamskich określeń i obrażają innych w tym prezydenta i rząd by wywoływać ataki agresji. TO PŁATNI, ZAWODOWI PROWOKATORZY! Przyznam, że dałem się wciągnąć w ich sidła! M.in. tacy jak: awe, raff, jaksa, hans kloss, tomy m, razor CELOWO prowokują by później prezes PiS mógł grzmieć w mediach o dziejącej mu się krzywdzie!

--

Zahir

Data: 2010-10-21 14:11:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
bałwanie
[...]

Te he he he bałwanie! Przestań zasrywać grupę swoimi idiotyzmami! Co za baran! Jeszcze ci idioto nie przeszło? Hiiiiihiiiihahahahhahaaaa! Masz parcie? Głupio tak mieć za szefa skończonego oszołoma!
(wyciąg z postów Zahira)

Data: 2010-10-21 17:35:10
Autor: heÂŽsk
bałwanie
On Thu, 21 Oct 2010 14:11:05 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
> Te he he he bałwanie! Przestań zasrywać grupę swoimi idiotyzmami! Co za baran! Jeszcze ci idioto nie przeszło? Hiiiiihiiiihahahahhahaaaa! Masz parcie? Głupio tak mieć za szefa skończonego oszołoma!

 wystap z wnioskiem o zakaz dostepu zahira-miglanca do internetu!
 nikt nie bedzie sugerowac, ze jestes pisowskim prowokatorem! ;o)))

Data: 2010-10-21 15:35:48
Autor: Tomy M.
Grupowi podżegacze!
W dniu 2010-10-21 14:06, Zahir pisze:
[...]

Hehe ... fajna teoria spiskowa.
   Ale nie sądzę że prawdziwa. Nikt mi nie płaci i nie jestem z PIS
Powiem więcej! W wyborach lokalnych np. na prezydenta mojego
miasta głosuję na kandydata PO.

Tomy M.

Data: 2010-10-21 15:40:44
Autor: raff
Grupowi podĹźegacze!
W dniu 2010-10-21 15:35, Tomy M. pisze:
[...]

Tak sobie z gownem dyskutujesz ? Fajnie.

R.

Data: 2010-10-21 15:46:39
Autor: Tomy M.
Grupowi podżegacze!
W dniu 2010-10-21 15:40, raff pisze:

Tak sobie z gownem dyskutujesz ? Fajnie.

.... fakty, wygłupiłem się :-/
Mam nadzieję że szef mi się za ten numer po pensji
nie przejedzie. Jak myślisz?

PS. Wziąłbym urlop, ale teraz wiadomo pełna mobilizacja.

Tomy M.

Data: 2010-10-21 15:48:55
Autor: raff
Grupowi podĹźegacze!
W dniu 2010-10-21 15:46, Tomy M. pisze:
[...]

Mi obiecali znizki na prenumerate Gazety Wyborczej.

R.

Data: 2010-10-21 17:13:44
Autor: Tomy M.
Grupowi podżegacze!
W dniu 2010-10-21 15:48, raff pisze:
[...]

   Kitują!  Mi obiecali że jak zakiepuję sobie na szyi
5 papierosów pod krzyżem, to będę miał GW za darmo
do końca życia ... szyja mnie do dzisiaj napierdala,
a wyborczą muszę sam kupować za tą marną wypłatę :-(

   Chyba się przeniosę do sztabu PO ... tylko nie wiem ile
płacą? Kto na tej grupie jest zorientowany ile płaci
sztab PO za wierszówkę?

Tomy M.

Data: 2010-10-21 18:58:27
Autor: raff
Grupowi podĹźegacze!
[...]

E, pewnie niewiele. Skoro ich stac tylko na takich ciuli jak Zahir.

R.

Data: 2010-10-21 15:56:55
Autor: u2
Grupowi podżegacze!
[...]

Ściemniasz, nie daj wodzić za nos swoim znajomym "autorytetom". Spróbuj
myśleć samodzielnie. Myślenie nie boli :)

Grupowi podżegacze!