Grupowicz się żeni:)

Data: 2010-10-30 06:42:15
Autor: Paco
Grupowicz się żeni:)
Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
http://pokazywarka.pl/pomaganie/

Data: 2010-11-02 16:27:00
Autor: Tomasz Finke
Grupowicz się żeni:)
W dniu 2010-10-30 15:42, Paco pisze:

(...)

Bardzo dobry przykład źle zaprojektowanego ciągu technologicznego
w kuchni.  Ci spamerzy będą teraz się w niej męczyć aż do spłacenia
kredytu :)

T.

Data: 2010-11-05 15:05:56
Autor: Paco2
Grupowicz się żeni:)
On 2 Lis, 16:27, Tomasz Finke <t...@ict.pwr.wroc.pl> wrote:
[...]

Witam ponownie. Rozesłałem tą wiadomość na kilka grup i zdania się
podzielone, niektórzy mnie mieszają z błotem, niektórzy przeciwnie.
Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
gdy ktoś chce coś wygrać". Inni piszą "weź się do pracy leniu" itp.
Otóż, od wtorku zaczynam stała pracę (operator wózka). Nie jest to dla
mnie proste, ponieważ jestem na 4 roku dziennych studiów i w trakcie
pisania projektu inżynierskiego. Ale muszę. Znalazłem ten konkurs
przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie. Regulamin
nie zabrania reklamowania swojego projektu - przeciwnie - zależy na
rozgłosie. Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP i
głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie. Więc nadal prosze o
głosy - Z poważaniem - J i M

Data: 2010-11-07 02:21:33
Autor: BQB
Grupowicz się żeni:)
W dniu 2010-11-05 23:05, Paco2 pisze:
[...]

Czytał netykietę? Jak nie, to to podstawa na grupie i przeczytać. Jak, ale przecież itp. Może każdy zamieści jakiś spam, np sprzedam viagrę tanio, bo jemu zależy na rozgłosie? Wśród swoich znajomych rozgłaszaj, zamieść ogłoszenie w gazecie, ogłaszaj w miejscach do tego przeznaczonych.

Grupowicz się żeni:)