Grupowicze z pl.soc.polityka mają szansę się doks ztałcić na starość...

Data: 2009-11-05 08:56:49
Autor: Tzva Adonai
Grupowicze z pl.soc.polityka mają szansę się doks ztałcić na starość...
Ruszają zapisy na Żydowski Uniwersytet Otwarty.

Już od listopada br. można zapisywać się na zajęcia Żydowskiego
Uniwersytetu Otwartego Fundacji Shalom. Uczelnia pod patronatem
Uniwersytetu Warszawskiego startuje od nowego roku. Ma formułę otwartą-
na zajęcia mogą uczęszczać wszyscy, którzy skończyli 16 lat. Już teraz
w każdą środę i czwartek prowadzone są ogólnodostępne, pilotażowe
wykłady.

Słuchacze Uniwersytetu będą zdobywali wiedzę na temat tradycji,
twórczości i działalności społecznej Żydów w czterech modułach
tematycznych, zawierających zagadnienia z literatury, muzyki, kultury
i filozofii. Zajęcia są bezpłatne i ogólnodostępne, roczny kurs kończy
się uzyskaniem certyfikatu Żydowskiego Uniwersytetu Otwartego Fundacji
Shalom. Wykłady rozpoczną się w styczniu, ale już teraz warto się
zapisać, bo liczba miejsc jest ograniczona.

'W przyszłości planujemy rozszerzyć ofertę Żydowskiego Uniwersytetu
Otwartego o zestaw warsztatów fotograficznych, filmowych, teatralnych
oraz muzycznych, a także laboratoria języków hebrajskiego i jidysz'-
mówi pomysłodawczyni i założycielka Żydowskiego Uniwersytetu Otwartego-
prezes Fundacji Shalom, Gołda Tencer.

W każdą środę i czwartek w ramach Żydowskiego Uniwersytetu Otwartego w
Klubie Mamele, przy placu Grzybowskim 12/16 odbywają się pilotażowe
wykłady, na które każdy ma wstęp wolny. Najbliższy wykład-5 listopada
br. będzie dotyczył Świętych Ksiąg Judaizmu, a poprowadzi go Jakub
Skrzypczak. Kolejne wykłady to Muzyka Chasydyzmu, które poprowadzi
Raphael Rogiński (12.XI).

6 listopada br. w Warszawie rozpocznie się również trzydniowa
konferencja, podczas której przedstawiciele Uniwersytetu
Jagiellońskiego, Polskiej Akademii Naukowej, Columbia University i
Uniwersytetu Wrocławskiego poprowadzą dyskusje dotyczące kultury
jidysz-języka, literatury, nauki, socjologii i antropologii.

Żydowski Uniwersytet Otwarty to kolejna propozycja dydaktyczna
oferowana przez Fundację Shalom. W 2006 roku powołany został
Uniwersytet Trzeciego Wieku, a od kilku lat organizowane są kursy
języka jidysz, konkursy dla uczniów gimnazjów, szkół podstawowych i
ponadgimnazjalnych oraz liczne seminaria. Od 6 lat fundacja Shalom
organizuje również Festiwal Kultury Żydowskiej-'Warszawa Singera'.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2957

Data: 2009-11-05 09:00:40
Autor: Antenka
On 5 Lis, 17:56, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Bujaj się i precz z tą propagandą!

Antenka

Data: 2009-11-05 18:06:06
Autor: bolek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7a50fd34-26fb-4459-96b9-0ba0ae75c3f615g2000yqy.googlegroups.com...
On 5 Lis, 17:56, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Ruszają zapisy na Żydowski Uniwersytet Otwarty.

Bujaj się i precz z tą propagandą!

Antenka

-- -- -- -- --

To jest raczej antyreklama.

bolek

Data: 2009-11-05 18:53:28
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -

Zeby tylko propaganda!
Od samego czytania zbiera sie na wymioty.

sofu

Data: 2009-11-05 09:09:17
Autor: Marek
[...]

Zglosze sie, jak bedzie kurs tanca zydowskiego.
 W szczegolnosci chcialbym nauczyc sie nastepujacych figur i krokow:
przekrecanie, kiwanie,  skubanie, łojenie, trzepanie.

Data: 2009-11-05 12:57:26
Autor: Antenka
On 5 Lis, 18:09, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

Zglosze sie, jak bedzie kurs tanca zydowskiego.
 W szczegolnosci chcialbym nauczyc sie nastepujacych figur i krokow:
przekrecanie, kiwanie,  skubanie, łojenie, trzepanie.- Ukryj cytowany tekst -

Dobre! :-D

Antenka

Data: 2009-11-05 23:05:42
Autor: awe
Grupowicze z pl.soc.polityka mają szansę się dokształcić na starość...
Ja tam wole uczyc sie od Ciebie cvel - tu mozna zrobic doktorat:-)
awe

Grupowicze z pl.soc.polityka mają szansę się doks ztałcić na starość...