Grupowy Głupek Miesiąca...

Data: 2010-05-12 04:07:51
Autor: MH
Grupowy Głupek Miesiąca...
Tomy M. !!!  W polemikę nigdy się z nim nie wdawałem , bo zostałbym pokonany
jego doświadczeniem. To co ten facet wypisuje , daje mu przepustkę do Tworek i
do nominacji na ... , zaryzykuję ... , DURNIA ROKU na psp !!!

MH

Data: 2010-05-11 20:44:13
Autor: Pistacjusz
Grupowy Głupek Miesiąca...
On 12 Maj, 04:07, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

do nominacji na ... , zaryzykuję ... , DURNIA ROKU na psp !!!

MH

Nie martw się, nikt ci nie zabierze twojego tytułu.

Data: 2010-05-12 04:41:48
Autor: jan jaszczomp
Grupowy Głupek Miesiąca...

Przeczytalem twoje maile MH.
Wypisujesz podobne banialuki
co Tommy M .
Sztandar głupoty mozecie
poniesc razem.

pzdr
jan.

Data: 2010-05-12 05:38:45
Autor: awe
Grupowy Głupek Miesiąca...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
porzuc emocje, nikt cie nie przebije - jestes w tym tu miszczem
awe

Data: 2010-05-12 07:10:37
Autor: jadrys
Grupowy Głupek Miesiąca...
W dniu 2010-05-12 04:07, MH pisze:
[...]

No tak,  jego "chciejstwo" wielkością dorównuje oceanowi Spokojnemu, ale żeby zaraz głupek? - Moim zdaniem - na takie miano chyba raczej nie zasługuje..

Data: 2010-05-12 07:37:38
Autor: Piotr
Grupowy Głupek Miesiąca...
Dnia Wed, 12 May 2010 07:10:37 +0200, jadrys napisał(a):

No tak,  jego "chciejstwo" wielkością dorównuje oceanowi Spokojnemu, ale żeby zaraz głupek? - Moim zdaniem - na takie miano chyba raczej nie zasługuje..

Przypadłością nuworyszy jest generalizacja sukcesu finansowego na resztę
dziedzin życia. Dokonuja tego oczywiście tylko w swojej głowie.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-12 11:41:52
Autor: MH
Grupowy Głupek Miesiąca...
> [...]

Przypadłością nuworyszy jest generalizacja sukcesu finansowego na resztę
dziedzin życia. Dokonuja tego oczywiście tylko w swojej głowie.

Pietrek , jak sie komuś robić chce , albo i nie , ale robi , to ma. A jak się
jest Ferdynandem K. , to se pod kiblem można z Paździochem pobeblać.

MH

Data: 2010-05-12 11:35:34
Autor: MH
Grupowy Głupek Miesiąca...
> [...]

No tak,  jego "chciejstwo" wielkością dorównuje oceanowi Spokojnemu, ale żeby zaraz głupek? - Moim zdaniem - na takie miano chyba raczej nie zasługuje..

Bądź łaskaw prześledzić (też sę zapodam śledzia i cosik do niego) różniste wątki
w których Tomy M. udział brał..  Niestety , uznałem , że jestem za słaby na
wdawanie się w dyskusję z nim ...

MH

Data: 2010-05-12 16:44:42
Autor: jadrys
Grupowy Głupek Miesiąca...
W dniu 2010-05-12 11:35, MH pisze:
[...]

Jak już wcześniej powiedziałem - w jego postach dominuje chciejstwo, które on stawia za pewnik. Ale niekiedy  wykazuje się również logicznym myśleniem, i może co do niektórych spraw mieć rację.  Nie chce tu oczywiście go bronić czy krytykować - tylko odniosłem się do tytułu wątku.

Data: 2010-05-12 19:05:43
Autor: cyc
Grupowy Głupek Miesiąca...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hseetk$qr$1news.onet.pl...

No tak,  jego "chciejstwo" wielkością dorównuje oceanowi Spokojnemu, ale
żeby zaraz głupek? - Moim zdaniem - na takie miano chyba raczej nie
zasługuje..

Hmmm..... No jesli nie on , to kto na taka ocene  zasluguje ? . Gdyby przyjac Twoje , mysle nieprzemyslane stwierdzenie  , to musialbym przyjac , ze wokol mnie od zawsze byli sami geniusze . No skoro tacy nie sa glupkami to wszyscy inni z natury rzeczy musza byc geniuszami !.
Tylko dla tych wlasnie "zalet " tego osobnika wrzucilem go do filtra .

cyc

Data: 2010-05-12 21:21:37
Autor: Tomy M.
Grupowy Głupek Miesiąca...
[...]

Widzę że karierę robię na PSP :-)
Szkoda że połowę elektoratu mam w KF i uciekają mi
tak ważne wątki ... takie gapiostwo może dla mnie
oznaczać spadek poparcia o łądnych kilka procent!

Muszę cały sztab zdyscyplinować ... zacznę od CYC'a:

Daj głos Cyc'u !

;-)

Tomy M.

Data: 2010-05-12 13:26:24
Autor: 'heÂŽsk
Grupowy Głupek Miesi±ca...
On Wed, 12 May 2010 04:07:51 +0200, "MH" <logiznam2@op.pl> wrote:

[...]

 sadze, ze powinno byc "eksekwo": azot, tomy m, raff.  na pudlo powinni tez zalapac sie cytryna, mlotek, neko, razor.
 ujadaja wspolnie.

--

 HeSk

Data: 2010-05-13 06:02:01
Autor: Heniek Skalimowski
Grupowy Głupek Miesi±ca...
Użytkownik... he he - 'hestaracipask raczył napisać:

Kudy nam do ciebie, dziadu.

Data: 2010-05-12 15:14:16
Autor: cirrus
Grupowy Głupek Miesiąca...
[...]

To tylko jeden z licznej populacji pisokretynów.

--
stevep

Data: 2010-05-12 16:51:07
Autor: u2
Grupowy Głupek Miesiąca...
W dniu 2010-05-12 04:07, MH pisze:
DURNIA ROKU na psp !!!

Ciebie jednak nawet hesk z cycem nie przebiją :)

Grupowy Głupek Miesiąca...