Grupowy Je³op Miesi±ca...

Data: 2011-11-27 03:52:45
Autor: MH
Grupowy Je³op Miesi±ca...
W temacie w±tka pierdzieli ByleCo , w tre¶ci podaje linki ni cholery nie
zwi±zane z tematem. Czasami co¶ nawija , ale to do Pani Nêdzy w ogóle nie ma
¿adnego powi±zania z tematem , który ten gostek rozpoczyna..

Ja tutaj tak od czasu do czasu wpadam , bo niestety na takich muszê robiæ..
SET LEX !!

Krysta Panie !! , jak mo¿na przez ca³y tydzieñ OdRanaDoWieczora molêdziæ i to
nie za swoje ??

Data: 2011-11-27 08:25:22
Autor: Leprechaun
Grupowy Je³op Miesi±ca...

U¿ytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jasc6d$8et$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wymieni³bym kilku takich je³opów. Moim zdaniem wszystkich przebija dwóch je³opów: u2 i raff. Nie maj±c nic do powiedzenia ograniczaj± sie do wypychania na psp kilku s³ów nie zwi±zanych z ¿adnym tematem. Kolejnym je³opem wysy³±j±cym jedynie linki jest siedz±cy w zakurzonej bibliotece muto2100. Zauwa¿am znaczn± poprawê w zachowaniu Obserwatora. Byæ mo¿e bêd± z niego ludzie. Nie bêdzie ludzi z typka podpisuj±cego siê HaMMer. Potrafi jedynie bluzgaæ. To uraz po Szwecji.

BomBel

Grupowy Je³op Miesi±ca...