Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o ko go chodzi?! :-]

Data: 2010-02-16 12:36:02
Autor: Antenka
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o ko go chodzi?! :-]
Oczywiście o schizofrenika GrzegorzaZ. - K.Wycieruchowskiego! Między
tymi dwoma psychopatami śmiało można postawić znak "=", bo to "2 w 1"
heheh

Antenka :DDD

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." -A.

Data: 2010-02-16 12:42:30
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

Oczywiście o schizofrenika GrzegorzaZ. - K.Wycieruchowskiego! Między

Иди хуй соси, шалава...

Data: 2010-02-16 21:40:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Feb 2010 12:36:02 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Nieuku i brunatny wykształciuchu - powieściowy dr Jekyll i mr Hyde to była
jedna i ta sama postać!

Data: 2010-02-17 00:40:02
Autor: Antenka
On 16 Lut, 21:40, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> "Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." -A.

Nieuku i brunatny wykształciuchu - powieściowy dr Jekyll i mr Hyde to była

Bingo! GrześZ. czasami myśli tyle tylko, że nielogicznie. No właśnie!
To była jedna i ta sama postać, zupełnie tak jak ty i twoje dyżurne
wcielenie Kostek Wycieruchowski! ha ha ha

Antenka

P.s. Rozdwojenie jaźni? Grzeczny GrześZ. kontra plugawe chamidło
Wycieruchalski hmm? :DDD

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ" - A., niestety znowu to
potwierdziłeś ha ha ha :DDD

Data: 2010-02-17 10:32:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 00:40:02 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Bez komentarza :)))))

Data: 2010-02-17 08:13:53
Autor: Artur Borubar
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kogo chodzi?! :-]

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Nieuku i brunatny wykształciuchu - powieściowy dr Jekyll i mr Hyde to była
jedna i ta sama postać!

Ależ matoł z tego, (tej) druciary!

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-17 11:36:56
Autor: =heÂŽsk=
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kog o chodzi?! :-]

 co moze oznaczac slowo "and" ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 13:40:30
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bqzafbr8bqpp$.bxyh88ju7lnl.dlg40tude.net...
[...]

Nie wymagaj zbyt wiele od wielbicielki Rydzyka .Te koncentruja swoj " intelekt " wylacznei na jego " dzielach " !.

cyc

Data: 2010-02-17 15:29:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 13:40:30 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Podkreślić jeszcze należy że na jego WIELKICH DZIEŁACH.

Data: 2010-02-17 15:45:21
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1rhw26ppeeqlu.dwik5fswjgbj.dlg40tude.net...
[...]

 o tak !! wielkich jak Stocznia Gdanska !

cyc

Data: 2010-02-17 13:29:25
Autor: Antenka
On 17 Lut, 15:45, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1rhw26ppeeqlu.dwik5fswjgbj.dlg40tude.net...

> Podkreślić jeszcze należy że na jego WIELKICH DZIEŁACH.

 o tak !! wielkich jak Stocznia Gdanska !

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Mierzi cię, że ty na stoczni nie położyłeś swojej komuszej łapy???

Antenka

Data: 2010-02-16 22:16:16
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-16 21:36, Antenka pisze:
[...]

Ale na psp chyba mamy więcej "klonów". Ja myślę że również można postawić znak równości miedzy Panslavem a Neko,  Vicem a Lornem itd.. :-\

Data: 2010-02-16 13:31:18
Autor: Antenka
On 16 Lut, 22:16, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Ale na psp chyba mamy więcej "klonów". Ja myślę że również można
postawić znak równości miedzy Panslavem a Neko,  Vicem a Lornem itd.. :-\

No ba! Wiadomo, że Vicka=Lorn :DDD haha Tylko pytanie jest
następujące: "czy Lorn jest chłopem i udaje Vickę, czy Vicka - ten
wstrętny babsztyl każdorazowo wciela się w chłopskiego filozofa
Lorna?! hihii

Antenka :-)))

Data: 2010-02-16 23:18:28
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-16 22:31, Antenka pisze:
[...]

Myślę że  Lorn-Vic to kobitka. Pytanie z kolei ode mnie: po co się tak kamufluje?

Data: 2010-02-17 00:06:15
Autor: Kostek Wycirowski
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kog o chodzi?! :-]

"Jadrys" <Che@yahoo.com>

[...]

Powtarzam już któryś raz z rzędu - i tak ci nie da wylizać.

Data: 2010-02-17 02:00:56
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hlf8d7$opv$1news01.versatel.de...

"Jadrys" <Che@yahoo.com>

[...]

-- -- -
A co o tym pedaly moga wiedziec?
awe

Data: 2010-02-17 10:18:19
Autor: Kostek Wycirowski
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kog o chodzi?! :-]

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
-- -- -
A co o tym pedaly moga wiedziec?
awe
Tylko pedalstwo ci się marzy? Czyżby mamusia spragniona chłopa, z braku marynarza molestowała awusia? I dlatego jesteś teraz taki nieszczęśliwy?

Data: 2010-02-17 13:22:33
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hlgc8s$9t2$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -
wy to wycior jestescie miSZczem prymitywizmu. najbardziej bawi mnie zescie sie cieciu zapisali do socjalistycznej partii niemiec. chyba nic wiecej o was nie trzeba juz napisac. To o was mowi WSZYSTKO
awe

Data: 2010-02-17 12:35:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlf5jp$4c8$1news.onet.pl...
[...]

Nie masz większych zmartwień?

--
stevep

Data: 2010-02-17 19:20:24
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-17 12:35, cirrus pisze:
[...]

Mam większe.. A ty Stefan jesteś źle wychowany, - nie wiesz że nietaktowne jest odpowiadanie pytaniem na pytanie?

Data: 2010-02-17 23:28:41
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlhc18$5op$2news.onet.pl...
[...]

Musi byc zyd, bo to po zydowsku
awe

Data: 2010-02-18 10:54:54
Autor: cirrus
[...]

O Mój Boże, przepraszam za "nietaktowne", acz istotne pytanie po co zajmujesz sie pierdolami?

--
stevep

Data: 2010-02-21 18:05:24
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-18 10:54, cirrus pisze:

[...]

No przecież na tym polega obecność na psp.

Data: 2010-02-17 02:00:16
Autor: awe
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kogo chodzi?! :-]
A  co to ma za znaczenie. Ten pedal i ten
awe

Data: 2010-02-17 00:05:20
Autor: Kostek Wycirowski
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kog o chodzi?! :-]

"Jadrys" <Che@yahoo.com> >>

Ale na psp chyba mamy więcej "klonów". Ja myślę że również można postawić znak równości miedzy Panslavem a Neko,  Vicem a Lornem itd.. :-\

Ty już tak dużo nie myśl, bo ci jaja spuchną!

Data: 2010-02-17 00:06:58
Autor: Kostek Wycirowski
Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o kog o chodzi?! :-]

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
Oczywiście o schizofrenika GrzegorzaZ. - K.Wycieruchowskiego! Między
tymi dwoma psychopatami śmiało można postawić znak "=", bo to "2 w 1"
heheh

Antenka :DDD

Druciaro - antenka ci spuchnie jak będziesz tak pierdolić!

Grupowy dr Jekyll and mr Hyde...Czy już wiecie o ko go chodzi?! :-]