Grupowy głupek miesiąca ..

Data: 2010-05-05 17:26:11
Autor: MH
Grupowy głupek miesiąca ..
A to dopiero początek miesiąca .. Neko !!

Data: 2010-05-05 17:41:48
Autor: Neko
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał

A to dopiero początek miesiąca ..

To juz drugie zwyciestwo, a za pierwsze
nie otrzymalem OBIECANEJ NAGRODY !

No jak tak moze byc?!!!!!!!!!!!!!!!!

JA CHCE MOJĄ NAGRODE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)))

Data: 2010-05-05 17:44:50
Autor: raff
Grupowy głupek miesiąca ..
Neko pisze:
[...]

Nie ma tak. Bace po sparkach moga lizac tylko MH i Cyc.

R.

Data: 2010-05-05 17:46:16
Autor: Neko
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

Nie ma tak. Bace po sparkach moga lizac tylko MH i Cyc.

A czy MH i Cyc to nie te same osoby ? Pytam powaznie.

Data: 2010-05-05 17:50:28
Autor: raff
Grupowy głupek miesiąca ..
Neko pisze:
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

Nie ma tak. Bace po sparkach moga lizac tylko MH i Cyc.

A czy MH i Cyc to nie te same osoby ? Pytam powaznie.

Nie. Inny styl pisania.

R.

Data: 2010-05-05 17:49:57
Autor: Neko
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

Nie. Inny styl pisania.

Oki.

Data: 2010-05-05 17:57:08
Autor: cyc
Grupowy głupek miesiąca ..

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrs3m3$c5$1news.onet.pl...
[...]

Podobno wykrzyknikow nie stawia sie na koncu zdania .
Taki tu jeden "mondry" tak  napisal i mowil jeszcze , ze taki ktos to paranoik .
Ja w to nie wierze i uwazam , ze miejsce wykrzyknika na koncu jest wlasciwe ale on uparcie twierdzi , ze jest inaczej .A co Ty teraz o tym sadzisz ? .
Nie wiem tez jak odniesc sie do wielu wykrzyknikow ( calej serii ) na koncu zdania stawianych tuz po pytajniku . No ale j nie jestem profesorem od przecinka , pytajnika i wykrzyknika tudziez kropki .

cyc

Data: 2010-05-05 17:45:38
Autor: Neko
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał

A to dopiero początek miesiąca ..

Neko !!

Czy Ty przypadkiem nie jestes alter-ego Cyca?

Taki sam sposob pisania (spacja przed kropka, dwie kropki (!),
spacja przed wykrzyknikiem, podwojnym wykrzyknikiem (!) itd)

CYC? :)

Data: 2010-05-05 17:51:18
Autor: Tomy M.
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrs3ta$108$1news.onet.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał
Taki sam sposob pisania (spacja przed kropka, dwie kropki (!),
spacja przed wykrzyknikiem, podwojnym wykrzyknikiem (!) itd)

CYC? :)

Nie ... oni po prostu piszą według instrukcji Schetyny na rok 2010

26. .../rozmazane, deszcz zamoczył/...
27. Pisząc używajcie wielu znaków interpukcyjnych, nadużywajcie wykrzykników
    i znakow zapytania. Sypcie kropkami obficie, bo one sugerują że myślicie
    intensywnie.
28. .../rozmazane, deszcz zamoczył/...

Tomy M.

Data: 2010-05-05 17:50:56
Autor: Neko
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Data: 2010-05-05 18:04:28
Autor: Tomy M.
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrs478$1oj$1news.onet.pl...

:)))

Ja sam chyba stosuję się do tej instrukcji ... no cóż, siła
manipulacji mnie też nie oszczędza :-)
Niepotrzebnie przeczytałem tą instrukcję...

;-)

Tomy M.

Data: 2010-05-05 17:48:58
Autor: cyc
Grupowy głupek miesiąca ..

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000022ee.4be18e13newsgate.onet.pl...
A to dopiero początek miesiąca ..

Neko !!

On od chwili pojawienia sie na grupie znajduje sie w czolowce . Dla niego wyroznienie miesiaca nie ma wiec wiekszego znaczenia .

cyc

Data: 2010-05-05 17:49:00
Autor: Neko
Grupowy głupek miesiąca ..
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

On od chwili pojawienia sie na grupie znajduje sie w czolowce . Dla niego wyroznienie miesiaca nie ma wiec wiekszego znaczenia .

Uderz w stol, a... Cyc sie odezwie (alter-ego MH i vice versa).

W jednej glowie siedzicie, czy na dwie glowy nadajecie? :)))))))))

Grupowy głupek miesiąca ..