Grupowy głupol miesiąca ..

Data: 2010-11-05 13:34:03
Autor: rAzor
Grupowy głupol miesiąca ..
Darz bór! Użytkownik... he he - MH raczył napisać:
Pisać toto nie umie , zakładam że elementarne podstawy czytania zostały "jakoś
tam" przeswojone do nikłej ilości zwojów w centralnym układzie nerwowym.

W związku z problemami dotyczącymi umiejętności pisania (gdybym był prymitywem ,
jego wzorem , użyłbym formy "PiSania").

Chyba ktoś temu katolowi , albo poloniście z jakiejś tam zagranicznej polonii
doradził , by tylko linki pastował.

O kim mowa??  ..

Przemek Warzywny aka Kawecki, znany również jako "kapuś".
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 13:47:46
Autor: Dobrodziej
Grupowy głupol miesiąca ..

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib0tjq$88f$1news.onet.pl...
[...]

Powiedz no człowieku, co ty robisz w wolnych chwilach? Rżniesz tą swoją ruską kobyłę?

d.

Data: 2010-11-05 05:55:52
Autor: muto2100
Grupowy głupol miesiąca ..
On 5 Lis, 13:47, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:
U ytkownik "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> napisa w wiadomo cinews:ib0tjq$88f$1news.onet.pl...

> Darz b r! U ytkownik... he he - MH raczy napisa :

> Przemek Warzywny aka Kawecki, znany r wnie jako "kapu ".
> --
> S toralja jhely

Powiedz no cz owieku, co ty robisz w wolnych chwilach? R niesz t swoj
rusk koby ?

d.

ano     tawariszcz     szukam   czegokolwiek     azeby   doprowadzic
takich  jak  ty    do   wsieklosci    co  widac       robie   to
dobrze    a  czy    wy   cos   nasmarujecie    na  mnie    to   niema
znaczenia!   wiecej     materialow     na  was   juz  wkrotce    -
srajcie-srajcie   i  kropelki   nasercowe     wykupujcie
bo   wkrotce    takich    zabraknie     po   moich   wpisach,   a   i
karetki    nienadaza     was   zwozic  do  szpitali     no  to
bierzecie   ryzyko    o  ktorym  was   oszczegam     azeby   wasze
zony   czy  tez   inni     czlonkowie   waszych  rodzin
nieciagali  mnie    po  sadach   oskarzajac     mnie    o   celowe
morderstwo!   Daswidania     tawarisz   golodupcew

Data: 2010-11-05 14:32:36
Autor: cirrus
Grupowy glupol miesiaca ..
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:72e017b7-dd15-4634-ad27-43c0025b2fc0r31g2000prg.googlegroups.com...
[...]

Jasne kretynie, caly swiat sie kreci wokól twoich popapranych wypocin.

--
stevep

Grupowy głupol miesiąca ..