Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Data: 2010-09-22 14:06:36
Autor: awe
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow
to tak w ramach tekstu http://niepoprawni.pl/blog/164/cywilizacyjna-zagadka-etyczna?ref=nf

Ja stawiam na Zahir'a nie musze chyba argumentowac.
awe

Data: 2010-09-22 14:12:55
Autor: rAzor
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
to tak w ramach tekstu
http://niepoprawni.pl/blog/164/cywilizacyjna-zagadka-etyczna?ref=nf

Ja stawiam na Zahir'a nie musze chyba argumentowac.
awe

Miglanc to co najmniej syn Heńka "Buły" Skalimowskiego aka heska - podobna tympa kanalia i troll, jak i tatełe.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-22 14:41:55
Autor: awe
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:i7crs5$m3g$2news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -
pewnie go robil po pijaku
awe

Data: 2010-09-22 22:32:11
Autor: Jaksa
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7crgi$ljg$1news.onet.pl...
to tak w ramach tekstu
http://niepoprawni.pl/blog/164/cywilizacyjna-zagadka-etyczna?ref=nf

Ja stawiam na Zahir'a nie musze chyba argumentowac.
awe

E tam, zahir to infantylny gimnazjalista, ograniczmy
lepiej wybory grupowego leminga do pełnoletnich.

Proponuje dk albo zbiga, jeden sili się na inteligencję
ale mu to czego¶ nie wychodzi :), a drugi dumny jest
ze swoich "osi±gnięć", takich jak skończone studia
i stanowisko samodzielnego specjalisty w firmie
informatycznej ogólnopolskiej (cytat lub prawie cytat).

Wobec powyższego, uzasadniać wyboru bliżej chyba
nie muszę:))

Jest oczywi¶cie jeszcze hesk, ale to biedny chłopina,
który ma po prostu problemy emocjonalno-egzystencjalne,
pomińmy go milczeniem, nie ma powodu wy¶miewać
się z czyje¶ choroby czy tych niedostosowanych.

Jaksa

Data: 2010-09-22 23:55:15
Autor: zbig
On 22 Wrz, 22:32, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:i7crgi$ljg$1news.onet.pl...

> [...]

pomińmy go milczeniem, nie ma powodu wy¶miewać
się z czyje¶ choroby czy tych niedostosowanych.

Próba oceny moich "osi±gnięć" przez tępawego degenerata budzi moje
autentyczne rozbawienie. Twoje kwalifikacje w tym zakresie
przypominaj± mi my¶l nieuczesan± Leca - "Nie zapominajcie nigdy o tym,
że zady my¶l±, że s± frontami"

Data: 2010-09-25 01:34:07
Autor: Jaksa

UĹĽytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisaĹ‚ w  wiadomoĹ›cinews:i7crgi$ljg$1news.onet.pl...

> [...]

> awe

E tam, zahir to infantylny gimnazjalista, ograniczmy
lepiej wybory grupowego leminga do pełnoletnich.

Proponuje dk albo zbiga, jeden sili siÄ™ na inteligencjÄ™
ale mu to czegoĹ› nie wychodzi :), a drugi dumny jest
ze swoich "osiągnięć", takich jak skończone studia
i stanowisko samodzielnego specjalisty w firmie
informatycznej ogĂłlnopolskiej (cytat lub prawie cytat).

Wobec powyższego, uzasadniać wyboru bliżej chyba
nie muszÄ™:))

Jest oczywiście jeszcze hesk, ale to biedny chłopina,
ktĂłry ma po prostu problemy emocjonalno-egzystencjalne,
pomińmy go milczeniem, nie ma powodu wyśmiewać
siÄ™ z czyjeĹ› choroby czy tych niedostosowanych.

Jaksa

Próba oceny moich "osiągnięć" przez tępawego degenerata budzi moje
autentyczne rozbawienie. Twoje kwalifikacje w tym zakresie
przypominają mi myśl nieuczesaną Leca - "Nie zapominajcie nigdy o tym,
że zady myślą, że są frontami"

Nie no facet, spoko. Rozumiem ze ciezko bylo ci zrobic studia.

Jaksa

Data: 2010-09-25 00:06:04
Autor: zbig
On 25 Wrz, 01:34, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Nie no facet, spoko. Rozumiem ze ciezko bylo ci zrobic studia.

Jaksa
" Rozumiem"? To stan, którego wydaje się nie do¶wiadczasz.

Data: 2010-09-27 21:15:16
Autor: Jaksa
On Sat, 25 Sep 2010 09:06:04 +0200, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

On 25 Wrz, 01:34, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Nie no facet, spoko. Rozumiem ze ciezko bylo ci zrobic studia.

Jaksa
" Rozumiem"? To stan, którego wydaje się nie doświadczasz.

Juz tak chlopie nie usiluj filozofowac.

Jaksa

Data: 2010-09-28 02:59:33
Autor: zbig
On 27 Wrz, 21:15, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Sat, 25 Sep 2010 09:06:04 +0200, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> " Rozumiem"? To stan, którego wydaje się nie do¶wiadczasz.

Juz tak chlopie nie usiluj filozofowac.

Jaksa

Chłopa to se możesz ogl±dac przy goleniu ćwoku.

Data: 2010-09-23 09:57:54
Autor: Miglanc
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7dqv2$jio$2news.eternal-september.org...

[...]

Proszę, proszę. Szerloki się znalazły! Obaj jeste¶cie w błędzie! Jestem pracownikiem biblioteki uczelnianej!  Ale ad rem, moim zdaniem największym grupowym jełopem jest awe, po nim jaksa, raff, u2 i razor.

--

Zahir

Data: 2010-09-23 10:44:20
Autor: awe
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c9b087d$0$27034$65785112news.neostrada.pl...

a w jakim miescie?
awe

Data: 2010-09-23 11:33:15
Autor: Miglanc
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7f404$s2c$1news.onet.pl...

A ty z jakiego miasta jeste¶?

--

Zahir

Data: 2010-09-23 12:06:42
Autor: PaPi
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow
A ty z jakiego miasta jeste¶?

Gdansk Przymorze.
Chcesz dokladny adres ?

Data: 2010-09-23 13:58:11
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał

  Ale ad rem, moim zdaniem największym
grupowym jełopem jest awe, po nim jaksa, raff, u2 i razor.

Pełna zgoda.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potkn±ć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-25 01:30:31
Autor: Jaksa
On Thu, 23 Sep 2010 09:57:54 +0200, Miglanc <sahibzahir@gmail.com> wrote:

UĹĽytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:i7dqv2$jio$2news.eternal-september.org...

UĹĽytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:i7crgi$ljg$1news.onet.pl...
[...]

ProszÄ™, proszÄ™. Szerloki siÄ™ znalazĹ‚y! Obaj jesteĹ›cie w bĹ‚Ä™dzie! Jestem  pracownikiem biblioteki uczelnianej!

no, no, intelektualista, prosze!

Jaksa

Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow