Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow

Data: 2010-09-22 14:12:55
Autor: rAzor
Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
to tak w ramach tekstu
http://niepoprawni.pl/blog/164/cywilizacyjna-zagadka-etyczna?ref=nf

Ja stawiam na Zahir'a nie musze chyba argumentowac.
awe

Miglanc to co najmniej syn Heńka "Buły" Skalimowskiego aka heska - podobna tympa kanalia i troll, jak i tatełe.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-22 14:41:55
Autor: awe

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:i7crs5$m3g$2news.onet.pl...
[...]

pewnie go robil po pijaku
awe

Grupowy sondaz wybieramy grupowego krola Lemingow