Gruzja i Armenia 2011..

Data: 2011-08-31 13:05:48
Autor: Grzegorz Rogala
Gruzja i Armenia 2011..
siema
wszystko dlatego, ze nie mialem pomyslu gdzie pojechac.
Zadzwonil do mnie Buzar
i mnie zabral na wycieczke po Kaukazie.
Tego sie nie da opisac, tam trzeba pojechac i zobaczyc na zywo.
Relacje napisze pewnie Piotrek, mnie brakuje weny
w skrocie:

8700km
14 dni
wizyta kosmitow
jedna gleba
jeden kołek w oponie
jeden milion winkli
zero mandatów
zajebiste widoki
paliwo oprocz Turcji w miare tanie
drogi w Turcji - ile mozna jezdzic przez Turcje
drogi w Gruzji - od stolu bilardowego do szlaku dla kóz
drogi w Armenii - takie jak u nas a odcinkami lepsze
obwodnica Erewania.. polecam ;P
monastyry, klasztory, cerkwie, meczety, koscioly, kamienne kregi.. dla
kazdej opcji religijnej
Swanetia - goooory
Adzaria - kontrasty w Batumi
itd itp...

zdjecia na http://www.rogal.riders.pl

I bardzo temu Buzaru dziekuje, bylo zajebiscie.

Ps. I dziekuje Hansowi za pobudke w Budapeszcie na kampingu.. co za spotkanie - swiat jest jednak ciasny i maly :D

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-08-31 13:57:30
Autor: WIADRO
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu ¶roda, 31 sierpnia 2011, 13:05:48 UTC+2 u¿ytkownik Grzegorz Rogala napisa³:
[...]
zdjêcie: Kaukaz_2011_001
e widzie ¿e pierwszy przystanek na Wêgrzech w Budapeszcie?

Data: 2011-08-31 22:47:38
Autor: Gawron
Gruzja i Armenia 2011..
On 31 Sie, 13:05, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
siema

Bomba.

Gawron
AT

Data: 2011-09-01 02:55:11
Autor: WIADRO
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu ¶roda, 31 sierpnia 2011, 13:05:48 UTC+2 u¿ytkownik Grzegorz Rogala napisa³:

Ps. I dziekuje Hansowi za pobudke w Budapeszcie na kampingu.. co za spotkanie - swiat jest jednak ciasny i maly :D

ma³y, mo¿na by rzec ¿e jeste¶my szablonowi, te¿ zawita³em na tym kempingu w tym roku

Data: 2011-09-01 22:40:16
Autor: Kosiek
Gruzja i Armenia 2011..
On 2011-09-01 11:55, WIADRO wrote:
W dniu środa, 31 sierpnia 2011, 13:05:48 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

Ps. I dziekuje Hansowi za pobudke w Budapeszcie na kampingu.. co za
spotkanie - swiat jest jednak ciasny i maly :D

mały, można by rzec że jesteśmy szablonowi,
też zawitałem na tym kempingu w tym roku

a bo bikercamp to taki standardowy punkt noclegowy w tamtym rejonie.
Trzy razy już tam nocowałem, ostatnio 4 tygodnie temu ;)

Niestety, w tym roku bikercamp już jest nieczynny. Jest czynny ten drugi camping, gdzie Hans się spotkał z Rogalem:) Ale ponoć to już nie to samo.

--
Kosiek

Data: 2011-09-02 07:23:14
Autor: Roman Niewiarowski
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu 2011-09-01 22:40, Kosiek pisze:

Trzy razy już tam nocowałem, ostatnio 4 tygodnie temu ;)

I za kazdym razem musiales nabazgrac w ksiazce gosci! :P

Niestety, w tym roku bikercamp już jest nieczynny.

o kurcze.. a bedzie jeszcze czynny czy zamkniety na amen ?

Jest czynny ten drugi camping, gdzie Hans się spotkał z Rogalem:) Ale ponoć to już nie to samo.

Jaki ? Namiary poprosze :)

pozdr
newrom co nie planowal nocowac w dupapeszcie, ale Roznie To Bywa ;)
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-09-02 05:02:11
Autor: WIADRO
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu piątek, 2 września 2011, 07:23:14 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

> [...]

Jaki ? Namiary poprosze :)

pozdr
newrom co nie planowal nocowac w dupapeszcie, ale Roznie To Bywa ;)

Bikercamp Camping & Pension Budapest‎
1089 Budapest
Benyovszky Móric utca 40, Magyarország
06 1 333-7059
bikercamp.hu‎

Data: 2011-09-02 14:06:29
Autor: Roman Niewiarowski
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu 2011-09-02 14:02, WIADRO pisze:

Bikercamp Camping&  Pension Budapest‎

Ten znam, tam Kosiek ciagle bazgrze w ksiazce gosci ;)
Chodzilo mi o ten drugi :)

pozdr
newrom

Data: 2011-09-02 20:24:02
Autor: Grzegorz Rogala
Gruzja i Armenia 2011..

Ten znam, tam Kosiek ciagle bazgrze w ksiazce gosci ;)
Chodzilo mi o ten drugi :)
Dla mnie ten drugi byl tym pierwszym co byl drugi jak byl zamkniety ten pierwszy czyli Biker Camp.
A kimalismy tu ->
http://www.hallercamping.hu/pl/map.html

--
pozdr!
Rogal

Data: 2011-09-03 14:03:39
Autor: Marcin Gardeła
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu 2011-09-02 20:24, Grzegorz Rogala pisze:

[...]

No.

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-09-05 07:27:19
Autor: Roman Niewiarowski
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu 2011-09-02 20:24, Grzegorz Rogala pisze:

http://www.hallercamping.hu/pl/map.html

Dzieki :)

pozdr
newrom
--
Estrella - sprzedana?
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-09-04 05:22:29
Autor: WIADRO
Gruzja i Armenia 2011..
W dniu piątek, 2 września 2011, 14:06:29 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:
W dniu 2011-09-02 14:02, WIADRO pisze:

> Bikercamp Camping&  Pension Budapest‎

Ten znam, tam Kosiek ciagle bazgrze w ksiazce gosci ;)
> [...]

-- Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

na stronce:
http://rogal.riders.pl/
z albumu:
 Kaukaz 2011, - czasoprzestrzen: 13.08.2011-28.08.2011
Zdjęcie: Kaukaz_2011_001
jednoznacznie wskazywało na bikercamp

Data: 2011-09-02 08:24:05
Autor: Carramba
Gruzja i Armenia 2011..
Niestety, w tym roku bikercamp ju¿ jest nieczynny.
To ja niesmailo cos polece, przy Aquaparku tuz za plotem Hungaroringu jest camping, nowy, super warunki, przepiekny widok ze wzgorza na Budapeszt i przy odbrobinie szczescia mozna sie rozbic za free. Ot taka specyfika. Pozdro

Data: 2011-09-03 14:03:20
Autor: Marcin Gardeła
Gruzja i Armenia 2011..
Jaki ? Namiary poprosze :)