Gry komputerowe to z³o! :)

Data: 2009-03-27 08:59:43
Autor: Brkzzz
Gry komputerowe to z³o! :)
Przepraszam jesli bylo i nie pisac, ze NTG, bo ta pani bluzga gry
komputerowe w imie pierszenstwa gier video! :P

http://www.youtube.com/watch?v=luIMu3mOxfI

Data: 2009-03-27 17:35:06
Autor: Terror
Gry komputerowe to z³o! :)
Dnia 27-03-2009 o 16:59:43 Brkzzz <el-burakos@tlen.pl> napisa³(a):

Przepraszam jesli bylo i nie pisac, ze NTG, bo ta pani bluzga gry
komputerowe w imie pierszenstwa gier video! :P

http://www.youtube.com/watch?v=luIMu3mOxfI

O kurfff.... Tam jest wiecej jej podobnych, nawet sobie firmê za³o¿yli.  myhyhy

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-03-27 19:39:37
Autor: Marcin Garde³a
Gry komputerowe to z³o! :)
Terror wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=luIMu3mOxfI
O kurfff.... Tam jest wiecej jej podobnych, nawet sobie firmê
za³o¿yli. myhyhy

Oczywi¶cie jak zwykle w takich przypadkach nikt nie zdradza swojego dealera, motyla noga!

--
Diobeu
NT650V Deauville

Data: 2009-03-27 18:06:30
Autor: Moltisanti
Gry komputerowe to zło! :)

Użytkownik "Brkzzz" :

http://www.youtube.com/watch?v=luIMu3mOxfI

Wiesz, kiedys gry to byly 4 pixele na krzyz i dzis widac
jakie dobre chlopaki z nas powyrastaly :), teraz taki malolat
bez kontroli (a tak jest w wiekszosci przypadkow) przy takim
postepie jaki nastapil, czesto ma mozg wyprany od gier
ktore nie powinny trafic za malolata w rece takiego szczyla.
Kto widzial jak sie zachowuja malolaty w gralniach ten wie
wszystko.

A sam filmik, to niewlasciwa osoba na niewlasciwym miejscu :)

Pozdr.
Moltisanti

Data: 2009-03-27 19:05:34
Autor: hubert depesz lubaczewski
Gry komputerowe to zło! :)
On 2009-03-27, Moltisanti <moltisanti@s.ex> wrote:
[...]

sorry, parser mi się wysypał na tym zdaniu.
"... ktore nie powinny trafic za malolata w rece takiego szczyla"?

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2009-03-27 23:06:21
Autor: kamil_pl
Gry komputerowe to zlo! :)

Uzytkownik "Brkzzz" <el-burakos@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:e2c15dc1-9e5f-43f6-a815-7f81d993c16ew34g2000yqm.googlegroups.com...
Przepraszam jesli bylo i nie pisac, ze NTG, bo ta pani bluzga gry
komputerowe w imie pierszenstwa gier video! :P

http://www.youtube.com/watch?v=luIMu3mOxfI

widzac po raz kilkunasty "you are dead" w RE5 czasem sie zastanawiam czy faktycznie te gry czasem nie wzbudzaja agresji w postaci lecacego pada :P

Data: 2009-03-27 19:07:39
Autor: Brkzzz
Gry komputerowe to zlo! :)
On 27 Mar, 23:06, "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "Brkzzz" <el-bura...@tlen.pl> napisal w wiadomoscinews:e2c15dc1-9e5f-43f6-a815-7f81d993c16ew34g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

faktycznie te gry czasem nie wzbudzaja agresji w postaci lecacego pada :P

AFAIR ja rzucalem padami, wlasnie przy najbardziej "niewinnych"
platformowkach 2D, grajac na jakichs "Pegasusach" z targu, gdzie
zawsze przy wiekszym bossie po niewinnym poruszeniu kabla antenowego
ten odmawial poszluszenstwa... Ale to by³ konkretny wkurw!

Data: 2009-03-27 23:34:50
Autor: Ziomall
Gry komputerowe to zło! :)
Przepraszam jesli bylo i nie pisac, ze NTG, bo ta pani bluzga gry
komputerowe w imie pierszenstwa gier video! :P

http://www.youtube.com/watch?v=luIMu3mOxfI

Dzieci...obszczal???? Ja tam nie wiem ale dla mnie to chore jakies ;)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-03-28 10:09:26
Autor: habit
Gry komputerowe to z³o! :)

U¿ytkownik "Ziomall" <mvbznyy666@tnmrgn.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqjkaj$q6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Potwierdzam:  gry komputerowe to zlo!
Wczoraj w to zlo gralismy w PATAPON666 z moja corka
i padlo "kurcze, zle dobralismy druzyne, trzeba isc dzwoneczka po pieniazki".

/habit

Gry komputerowe to z³o! :)