Gry na konsole i PC

Data: 2011-06-22 11:55:52
Autor: criscom
Gry na konsole i PC
Witam,

poszukuj臋 os贸b zajmuj膮cych si臋 sprzeda偶膮 gier na konsole i PC. Posiadam dost臋p do dystrybutor贸w w UK. Poniewa偶 sam nie zajmuje si臋 sprzeda偶膮 (badam rynek pod tym wzgl臋dem) nie wiem jakie s膮 mar偶e i czy by艂oby to op艂acalne.

Pozdrawiam wszystkich

Data: 2011-06-22 15:40:22
Autor: Potocki Passion & Adventure
Gry na konsole i PC
criscom wrote:
[...]

Na gry konsolowe mar偶e sa od 20 do 45% w zaleznosci co i kiedy. Oczywi艣cie m贸wi臋 o zwyk艂bym, osiedlowym sklepiku z grami na kosnole, nie o Media/Saturnie, bo tam to nie mam poj臋cia jakie maj膮 rabaty wynegocjowane i w og贸le sk膮d 艣ciagaja towar (polski dystrybutor, czy z UE).

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-06-22 16:03:41
Autor: criscom
Gry na konsole i PC
W dniu 2011-06-22 15:40, Potocki Passion & Adventure pisze:
criscom wrote:
[...]

Dzi臋ki za info. Na Polskim rynku panuje do艣膰 dziwna sytuacja i dziwi mnie to, 偶e nikt tego nie zauwa偶a. Firma Licomp Empik Multimedia jest oficjalnym dystrybutorem m.in. Activision, LucasArts,  id Software, UbiSoft, Electronic Arts, Codemasters, Blizzard i wielu innych. Jak firma kt贸ra ma sw贸j salon Empik w ka偶dym wi臋kszym mie艣cie mo偶e by膰 dystrybutorem? To tak jakby TESCO by艂o jedynym dystrybutorem 偶ywno艣ci i reszta supermarket贸w mia艂a si臋 tam zaopatrywa膰.

Data: 2011-06-22 23:07:08
Autor: Potocki Passion & Adventure
Gry na konsole i PC
criscom wrote:
[...]

W branzy w臋dkarskiej, gdyby jaki艣 importer mia艂 sprzeda偶 detaliczn膮, to by go zjedli i szybko importer by si臋 musia艂 wycofac z tego pomys艂u :) No ale tam jest ogromna konkurencja i firm handluj膮cych sprzetem w臋dkarskim jest kilkadziesi膮t lub kilkaset. Nie wiem jak moze to funkcjonowac w branzy gier :) No, ale funkcjonuje jak wida膰 ...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-06-23 00:38:07
Autor: Piotr KUCHARSKI
Gry na konsole i PC
Potocki Passion & Adventure <salon@dogspassion.pl> wrote:
[...]

To proste: za ma艂y rynek...

p.

--
<inof> Ich frage mich, warum Leute mit solch masochistischen
Tendenzen nicht einfach in perl programmieren.

Data: 2011-06-28 08:18:34
Autor: criscom
Gry na konsole i PC
W dniu 2011-06-23 02:38, Piotr KUCHARSKI pisze:

To proste: za ma艂y rynek...

p.

Rynek w Polsce by膰 mo偶e jest ma艂y ale ci膮gle rozwijaj膮cy si臋 i to w do艣膰 du偶ym tempie. Faktem jest 偶e w Polsce nie ma og贸lnokrajowej sieci sklep贸w z grami tak jak to jest w UK, czy innych pa艅stwach (nie zaliczam do tego Empiku/Media/Saturna itp.) Wed艂ug mnie na przestrzeni paru lat b臋d膮 si臋 wa偶y膰 losy rynku gier je艣li chodzi o spos贸b dystrybucji. Uwa偶am, i偶 dystrybucja cyfrowa wyprze tradycyjny spos贸b, gdy偶 jest to na r臋k臋 wydawcom (wi臋ksze zyski dla nich). Ju偶 teraz EA wycofuj臋 cz臋艣膰 swojej oferty ze Steam, by promowa膰 w艂asn膮 platform臋 sprzeda偶y.

Data: 2011-06-28 08:09:47
Autor: criscom
Gry na konsole i PC
[...]

EA Sports Active 2 na PS3 za 80,25 z艂 brutto - My艣l臋, 偶e cena do艣膰 dobra je艣li chodzi o zaopatrzenie dla sklep贸w (nawet na Allegro ludzie kupuj膮 za 145 z艂). W przypadku Allegro gdzie w tej chwili najtaniej jest za 99,90 z艂 (minus 3,50 z艂 prowizja od sprzeda偶y, nie licz膮c wystawienia) wychodzi 16,15 z艂 zysku, czyli 16-17% mar偶y.

Gry na konsole i PC